سردار حسین اشتری به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیام، درگذشت والده سردار سرتیپ حسین اشتری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
حال این سوال پیش می‌آید که سردار حسین اشتری بعد از ۸ سال فرماندهی انتظامی کل کشور برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت می‌شود؟
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور، سردار رضا بنی اسدی فر رئیس پلیس پیشگیری فراجا شد.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور سردار محمد قنبری بار دیگر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شد.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور سردار محمد قنبری بار دیگر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شد.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی فرماندهی انتظام کشور سردار محمد قنبری بار دیگر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
هشتمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح امروز در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تشریح اهداف فراجا در سال پیش رو پرداخت.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.
با چنین شیوه‌هایی بعضی از مردم به یاد رفتار‌های خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می‌کشید و به زور می‌خواست آن‌ها را با لباس یکسانی که خود می‌پسندید در کوچه و خیابان ببیند.
سردار حسین اشتری با بیان اینکه در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد، گفت: در تلاشیم تا زائرانی که در پایانه‌های مرزی هستند و امکان بازگشت برای آن‌ها وجود ندارد، پذیرش شوند.
سردار حسین اشتری گفت: ما در کشور عراق حضور نداریم، اما پیشنهادات و نظراتمان را به آنان گفتیم و اگر هم کمکی از ما بخواهند ما آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ