وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده و افتخار آفرینان فراجا تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این مراسم با بیان اینکه مأموریت‌های قوه قضاییه و ملزومات عملیاتی‌سازی این مأموریت‌ها، از امور بسیار خطیر و مهم است، گفت: تحقق عدالت که از جمله مأموریت‌های قوه قضاییه است، صبر و تدبیر و روحیه جهادی و همدلی و همفکری می‌طلبد؛ اگر بخواهیم به تنهایی و با فکر واحد، ماموریت‌های امر قضا را اجرایی کنیم، کار مشکل و سخت می‌شود؛ همفکری و همدلی با همه ارکان نظام از ضروریات است.
حجت‌الاسلام نیری هیچ سفری به کشور آلمان نداشته است.
حجت‌الاسلام نیری هیچ سفری به کشور آلمان نداشته است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر این که زائران باید حج خود را با اخلاص انجام دهند، از «شیطان» و «هوای نفس» به عنوان دزدان از بین بردن آثار وجودی حج زائران نام برد.
خطبه‌های حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در نماز جمعه این هفته پایتخت در محل دانشگاه تهران آغاز شد.
فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
رئیس دستگاه قضا درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.
رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در سال جاری، در مباحث مرتبط با بانک ها، بیش از آنکه به مشتری بانک بپردازد، به خود بانک خواهد پرداخت.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
حجت‌الاسلام ناطق نوری دقایقی پیش به جمع راهپیمایان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.
با تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حکم رئیس‌جمهور، دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.
مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
وزیر اطلاعات با خانواده شهید سلمان امیر احمدی دیدار کرد و ضمن آن خبر دستگیری قاتل شهید را به خانواده وی ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی را تسلیت گفت و تاکید کرد که آن مرحوم عمر پربرکت خویش را در راه ترویج و تبیین معارف اسلامی گذاشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران،عصر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
دقایقی پیش خطبه‌های خطیب موقت نماز جمعه تهران آغاز شد.
علیرضا علیپور رییس کمیته صیانت و ارزیابی لیگ فرزند خود را از دست داد.
نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
بیش از یک سال پس از راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیرۀ کیش و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX 2022)، «سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات» با حضور مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ ارتباطات، در این جزیرۀ زیبای خلیج فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.
حجت‌الاسلام دماوندی گفت: حجاب، محدودیت نیست؛ مراکز فرهنگی دینی باید فلسفه حجاب و فواید آن را برای نسل جوان بازگو کنند و شبهات مربوط به حجاب را برطرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ