رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
صفایی گفت: افزایش ترانزیت کالا بین ایران، هند،روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و نیز کشورهای شاخه غربی و شرقی دریایی خزر از مسیر ایران، در دستور کار قرار دارد.
کمیته انضباطی دستور موقت سه هوادار استقلال تهران را به دلیل تخلف و ایجاد حواشی صادر کرد.
قالیباف،رئیس مجلس گفت:رهبر انقلاب دستور کار اصلی سال آخر مجلس را در سه محور پیگیری مسئلۀ مهار تورم و رشد تولید، تصویب برنامۀ هفتم، و نهایی‌کردن طرح‌ها و لوایح نیمه‌کاره تعیین کردند.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
رشت- فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند گفت: توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند در دستور کار قرار دارد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: محصولات سایپا که کلا از قرعه‌کشی خارج شد. سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
یک مقام مسئول گفت: هیچ شکافی در دولت برای اجرای دستورالعملی که سه ماه قبل در حضور رئیس جمهور مصوب و الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت اینترنتی در آن تأکید شده است، وجود ندارد.
با انتشار دستور جلسه مربوط به گردهمایی پیش روی فدراسیون جهانی فوتبال، مشخص شد که موضوع ایران در جلسه فردا بررسی نخواهد شد.
رییس‌جمهور گفت: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و به روز رسانی شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر سه قوه دستور دادند تنقیح قوانین را دنبال کنند.
معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه نقشه‌های سه بعدی فضای زیرسطحی، خبر داد.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در دستور کار قرار گرفت.
امام خمینی فرمان تشكیل نیروهای سه گانه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشنهاد سرلشکر حاج محسن رضایی صادر كردند، زیرا 1364 هجری خورشیدی، بیشتر عملیات‏های جنگ به طور مشترك به وسیله ی ارتش و سپاه انجام می‏شد اما پس از مدتی، ضرورت جنگ ایجاب كرد تا سپاه به طور مستقل به اجرای عملیات بپردازد.
سخنگوی دولت گفت: ساخت سه نسخه دیگر از ماهواره «خیام» با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.
سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ