وزیر توسعه اقتصادی روسیه انتظار دارد که اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران بر سر ایجاد یک منطقه آزاد تجاری به توافق کامل دست یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس تشکیل می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک ۲ کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف دریایی امروز یکی از اولویت‌های منطقه است و با شکل گیری آن حتماً سطح امنیت در منطقه به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بریکس با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
سالاری گفت: اکنون در منطقه خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس با ظرفیت ۳۶۰ هزار بشکه و پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ۴۲۰ هزار بشکه وجود دارد.
میامی- فرماندار میامی بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه مسیر عبور یوز در حوزه میامی باید اجرایی شود، گفت: ایجاد منطقه حفاظت شده برای حفظ یوز ضروری است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید شرایط در منطقه زاپروژیا به گونه ای پیش می رود که بر ضرورت ایمن کردن محیط اطراف نیروگاه هسته ای این منطقه می افزاید.
رضوی از آمادگی شهرداری منطقه ۲۰ جهت احداث مجموعه‌ای مشابه تپه‌های عباس‌آباد در شهر ری خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم که این فضا را در منطقه ایجاد کنیم.
فیصل بن فرحان نیز در این گفتگو تاکید کرده که عربستان سعودی روابط با چین را سنگ بنای مهم روابط خارجی می‌داند و کشورش به طور کامل به اصل چین واحد پایبند است.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد که پیشرفت هایی در زمینه ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای «زاپروژیا» حاصل شده است.
نجاح محمدعلی تحلیلگر عراقی، پرونده امنیتی را اصلی ترین بخش روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست‌ها در تلاش برای ایجاد پایگاه‌های جاسوسی در منطقه هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.
کاشمر ـ نماینده مردم شهرستان کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ بر ایجاد صنایع تبدیلی برای معادن منطقه ترشیز در خراسان رضوی تاکید کرد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا در نشست شورای امنیت بررسی خواهد شد.
مدیرکل آژانس انرژی اتمی (IAEA) بر لزوم ایجاد یک منطقه «امن و حفاظت‌شده» پیرامون نیروگاه زاپروژیا تاکید کرد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی خواستار ایجاد فوری یک «منطقه امنیتی» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا شد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.
افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ