وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بریکس با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت کار گفت: از اقدامات مثبتی که در راستای تسهیل مراجعات مردمی به سامانه‌های وزارتخانه پیگیری می شود، ایجاد پنجره واحد است.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
سردار فدوی گفت: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.
بن سلمان با بیان اینکه عمل به تعهدها، فضای اجماع برای تولیدکنندگان نفت فراهم می‌کند،گفت: اوپک در ۵۸سال گذشته یک قدرت برای ثبات بازار نفت به‌شمار آمده و اوپک‌پلاس هم همین مسیر را ادامه میدهد.
دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی گفت: در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که می‌توان آن را فضای جنگ نامید. گاهی در جنگ، افراد مجبور به انجام عملی می‌شوند که شاید دوست نداشته باشند.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: هدف آذربایجان برای شکایت از ایران به مجامع بین المللی ایجاد فضای تبلیغاتی و ایران هراسی است.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
شهردار تهران از ایجاد هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز تا پایان سال جاری خبر داد.
توضیحات محمد لسانی کارشناس فضای مجازی از کودتای رباتیک در ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای در فضای مجازی در غائله اخیر اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: دولت موظف است فضای گفتمان و بیان اعتراض منطقی ر ا آماده کند تا زمینه توطئه دشمن در کشور خنثی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
شهردار تهران گفت: در محدوده جنگ افزارسازی ۱۱ هکتار در قالب پارک با رویکرد تأمین سرانه‌های هفت گانه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: عقلانیت ایجاب می‌کند که فضای مجازی باید از ولنگاری خارج شود و اگر فضای مجازی ما قانونمند شود دیگر شاهد بسیاری از تحرکات و آشوب ها نخواهیم بود.
توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه هایی است که مدیرت شهری آن را دنبال می‌کند و قرار است تا پایان سال هزار و ۵۰۰ هکتار بوستان در نقاط مختلف تهران ایجاد شود.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۱۶ هزار متر مربع شامل ۳۴ فضای ورزشی جدید به ظرفیت آموزش و پرورش استان افزوده خواهد شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از آمادگی بنیاد برای ایجاد فضای نخبگانی در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ