یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صادرات ریالی تنها در ظاهر با صادرات روبلی شباهت دارد، گفت: تصمیم روسیه مبنی بر الزام پرداخت بهای گاز صادراتی به پول ملی این کشور، باصادرات ریالی متفاومت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: خط ریلی خواف-هرات از جهت افزایش سرعت انتقال کالاهای صادراتی اهمیت زیادی دارد و ایران را به چین متصل می‌ کند.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
بانک صادرات ایران به منظور مساعدت با مدیونین مطالبات غیر جاری نزدیک به 541 میلیارد ریال وجه التزام بدهکاران را بخشید.
شاخص‌های صادرات ما نشان می‌دهد که ما خام‌فروشی می‌کنیم و متاسفانه گاهی برخی مسئولان ما همین که توانسته‌ایم نفت را بفروشیم به خود افتخار می‌کنند که واقعا فاجعه است. به‌هرحال رابطه با عربستان می‌تواند پیامد‌های مثبت و خوبی داشته باشد، اما فراموش نکنیم که این رابطه همه مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه بخش عمده مشکلات ما داخلی است که باید به‌دنبال راهکار برای آن باشیم. من معتقد هستم اقتصاد ایران از لحاظ سیاسی، جغرافیایی و تمدن ظرفیت‌های بالایی دارد و کفران‌نعمت است که چنین فرصت‌هایی را از دست بدهیم و فرصت‌سوزی کنیم.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل راه آهن در افتتاحیه بندر خشک ریلی تهران در اسلامشهر گفت: این بندرخشک ریلی تحول صادراتی را به همراه خواهد داشت.
بزرگترین قطب وارداتی و صادراتی ریلی مرکز کشور فردا دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز را مورد توجه قرار دهد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال ١٤٠١ به ٢٣٥ هزار فقره به ارزش بالغ بر ٢١٨ هزار میلیارد ریال رسید.
​مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران از افزایش سقف مبادلات مالی توسط «چکنو» تا پنج میلیارد ریال (٥٠٠ میلیون تومان) در آینده نزدیک خبر داد.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
​بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا  نیمه دی ماه نزدیک به ١٠٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش ١٣٥ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت ٢٠٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از افزایش وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران در نیمه اول سال ١٤٠١ با افزایش بیش از ٦٢ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از ١٠٣ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در سال گذشته به لطف الهی رکورد ترانزیت ریلی، رکورد صادرات از مرزهای ریلی و مجموع حمل و نقل بین‌المللی در طول تاریخ راه آهن را شکستیم.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
اعلام شماره حساب خزانه کل کشور به منظور واریز وجه­‌المصالحه ریالی صادرکنندگان دارای مانده تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال۱۳۹۷ تکذیب شد.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ