معاون سیاسی وزیر خارجه در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس مجارستان، گفت: ایران آماده همکاری برای پایان دادن به جنگ در اروپا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
رییس جمهور گفت: ایران و زیمبابوه می توانند در حوزه های اقتصادی، کشاورزی، معادن و حوزه های تجاری با هم همکاری کنند و ایران آماده به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران از شرکت‌هایی که آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در راهپیمایی اربعین هستند، دعوت به همکاری و همراهی می‌کند.
وزیر امور خارجه قطر در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت که دوحه آماده همکاری برای حل پرونده‌های مختلف از جمله پرونده هسته‌ای ایران است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند و شخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دو کشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دست کم گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
فرمانده سپاه گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و ... هستیم.
رشت- سفیر آفریقای جنوبی در ایران با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط تجاری میان ایران و این کشور گفت: آفریقای جنوبی آماده همکاری در بخش کشاورزی گیلان است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد نشست بعدی آژانس و ایران باید با هدف شفاف سازی مسائل باقی مانده صورت گیرد.
در بخش دیگری از پیام امیرعبداللهیان آمده است: امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در همکاری با ‏کشورهای مستقل و دوست، از جمله جمهوری صربستان گام‌های ارزشمندی را در راه مبارزه واقعی با پدیده ‏شوم تروریسم و مقابله با سیاستهای فریب کارانه بازیگران سلطه گر بردارند.
در بیانیه تروئیکای اروپا آمده است: «فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و منطقه را محکوم کرده و به مقابله با آن پایبند هستیم».
وزیر دفاع عراق افزود: از جمهوری اسلامی ایران که ما را در تشکیل کابینه همراهی کرد تشکر می‌کنم و نیروهای مسلح جمهوری عراق آماده هرگونه همکاری نظامی با جمهوری مسلح ایران هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
رئیس جمهور از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو در عرصه‌های مختلف خبر داد.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ