نماینده پارلمان لبنان برای گرفتن طلب خود از یک بانک صبح امروز دست به تحصن زده است تا سپرده خود را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم مهاباد گفت: اگر این لایحه تبدیل به قانون شود جامعه را کاملا دوقطبی می‌کند مردم را به جان هم می‌اندازد، باعث تحریک و مقاومت مردم می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. اتفاقا ممکن است این لایحه وضعیت حجاب را نیز بدتر کند. با اجرای این قانون مردم احساس می‌کنند که حاکمیت حرفشان را نمی‌شنود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
مجری برنامه ضمن دعوت از سیدمحمد حسینی برای ترک نکردن جلسه، هنگامی که با ادامه حرکت وی به سمت درب خروجی مواجه شد، با چندین بار تکرار جمله «آقای دکتر!، زشته»، کوشید، معاون پارلمانی رئیسی را از تصمیم خود منصرف کند.
اردان در ادامه با قرار دادن شمعی روشن بر روی میز خود، نشست شورای امنیت سازمان ملل به ریاست وزیر خارجه روسیه را ترک کرد.
نمایند رژیم صهیونیستی نشست جاری شورای امنیت سازمان ملل متحد به ریاست «سرگئی لاوروف» در ارتباط با حل و فصل مسائل غرب آسیا را ترک کرد.
در اردوی فولاد طبیعتا هنوز همه چیز تحت تاثیر ترک اردو و جدایی جواد نکونام از این باشگاه است.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
هماهنگ کننده ایرانی پزشکان جام جهانی قطر به پایان کار خود در این تورنمنت رسید.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
علی اکبر علیزاده ابراز داشت: افزایش حبابی نرخ ارز ریشه در اغتشاشات هدفمند، جریان‌سازی شبکه‌های معاند به منظور تحریک اغتشاش‌ها با ایجاد جو روانی و وجود عوامل نفوذی در داخل کشور دارد.
نماینده مجلس گفت: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برخی خواص پیش از روشن شدن موضوع، عجولانه تصمیم گرفتند و جامعه را تحریک کردند اما باید مواضع خود را اصلاح کنند.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در ژنو گفت: تحریک به خشونت، سخنان نفرت انگیز، بی نظمی عمومی و تروریسم در هیچ جامعه‌ای پذیرفته نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
روند برگزاری مراسم به قدری بی‌نظم شد که ناراحتی نماینده فیفا را به دنبال داشت و او در واکنش به این موضوع کاپ را داخل چمدان گذاشت و به حالت قهر محل را ترک کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نماینده مردم تهران گفت: مسئولان ذیربط را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار‌های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ