مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان خاتمه یافت.
تیم ایران با هفت وزنه‌بردار نوجوانان و ۴۸۸ امتیاز سوم شد. تیم‌های هند و ازبکستان به ترتیب اول و دوم نوجوانان آسیا شدند.
اردوی مشترک تیم ملی واترپلو ایران با تیم دوم صربستان که در راستای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار شد، امروز به پایان می‌رسد.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
اردوی دوم تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان جهت آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی هانگژوی چین از ۱۸ دی آغاز می‌شود.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که نیمه دوم این بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان دالیج در جریان است.
دور سوم جام حذفی با صعود اکثر تیم‌های لیگ یکی پایان یافت.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
لیگ دسته اول تکواندو در حالی دوشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول در مهمترین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
در صدر جدول بوندسلیگا یونیون برلین با ۲۰ امتیاز قرار دارد و فرایبورگ با ۱۸ امتیاز دوم است و تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند با ۱۶ امتیاز و بر مبنای تفاضل گل در رده های سوم و چهارم هستند.
شاگردان قلعه‌نویی با نمایشی توفانی و استفاده از همه موقعیت‌های خود مقابل نفت به پُرگل‌ترین برد فصل رسیدند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
هفته دوم لیگ دسته یک ایران با پیروزی آرمان گهر در خانه همراه بود.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
طبق آئین نامه لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1401، تیم های اول و دوم لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را بدست خواهند آورد.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ