در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب قهرمانی تکواندوی ایران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در مجموع عنوان ششم را به خود اختصاص داد.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی ایران به دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
مهاجرت قهرمان المپیکی تکواندو ایران به کانادا
تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.
شاهرود- رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از اتمام مسابقات قهرمانی کشور تکواندوی کارگران ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مازندران قهرمان این رقابت‌ها شد.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) در کیوروگی، تیم بانوان ایران برای اولین بار قهرمان این رقابت‌ها شد.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان برای کشور صربستان شد.
پرونده چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بسته شد.
تیم ملی تکواندوی ایران با ۱۳ مدال، شامل پنج طلا، چهار نقره و چهار برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.
در بخش دختران کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شد. دختران ایران دو طلا و دو نقره کسب کردند
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.
زمان برداشت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی اعلام شد
یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.
در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.
ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم ایران در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا  به دیدار «چاروس کامایوا»  نفر ۱۳ رنکینگ جهانی و دارنده مدال طلای آسیا و ارتش های جهان رفت
قهرمانی دختر کوچولوهای ایران در تکواندوی جهان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ