تیم ایران با هفت وزنه‌بردار نوجوانان و ۴۸۸ امتیاز سوم شد. تیم‌های هند و ازبکستان به ترتیب اول و دوم نوجوانان آسیا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: این اتفاق که دختران ما در هر مسابقه بوی مدال بدهند دور از دسترس نیست و خیلی به آن نزدیکیم.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: مطمئنم دختران ما می‌توانند پا به پای مردان در وزنه‌برداری رشد کنند و این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.
تیم وزنه‌برداری جوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رده جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2023 در رده سوم رده‌بندی تیمی قرار گرفتند.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.
با تصمیم رئیس فدراسیون وزنه برداری، وحید ربیعی از کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری جدا شد و به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران تاکید کرد، در صورتی که دختران در ۱۰ روز تعطیلی اردوی تیم ملی آمادگی خود را حفظ نکنند به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌روند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردو پس از مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و همچنین اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی هانگژو از عربستان خبر داد.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی آسیا برسد.
تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران، از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: ۱۷ بانوی وزنه‌بردار در این اردو حضور داشتند.
مهدی‌شهر- مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری ایران از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: ۱۷ بانوی وزنه‌بردار در این اردو حضور داشتند.
مهدی‌شهر- مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری ایران از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: ۱۷ بانوی وزنه‌بردار در این اردو حضور داشتند.
قهرمان المپیک لندن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری منصوب شد.
پنج وزنه‌بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابت‌ها کناره‌گیری کردند.
انتخاب این مربی جوان و کم تجربه در سطوح پایین‌تر، باعث تعجب بخش زیادی از جامعه وزنه‌برداری شده بود اما برکناری رئیس بازنشسته فدراسیون، تغییر او را عقب انداخت.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلا به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران با ترکیبی جدید و تنها با یک وزنه بردار با تجربه قدم به قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا می‌گذارد.
مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: عملکرد دختران وزنه بردار در قهرمانی آسیا قابل دفاع است و انتظار این است در مسابقات بعدی بهتر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ