گل تیم گل‌گهر اصلاً آفساید نبود و کمک داور در این صحنه عملکرد خوبی داشت. همچنین مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس داوری تاکید کرد برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس مقابل استقلال پنالتی نبود.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
مدافع نفت آبادان می‌گوید گل تیمش درست بوده اما پنالتی منجر به گل استقلال خطا نبوده است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
کارشناس داوری می‌گوید نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس پنالتی نداشته و تصمیمات داور قابل دفاع است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به جدیدترین بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.
مسعود اقبالی به انتقاد شدید از تصمیم مسئولان فدراسیون در معرفی برخی گزینه‌های داخلی برای تیم ملی پرداخت.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
باشگاه استقلال با انتشار چهار فریم مدعی شد که پنالتی گرفته‎شده روی رضا میرزایی درست بوده است.
معاون باشگاه استقلال اعلام کرد موعود بنیادی‌فر با تجربه بین‌المللی خود پنالتی را اعلام کرده است.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
مهدی مهدی‌پور می‌گوید در سه فصل اخیر تنها شش بازی را با حضور هواداران داشته است.
محمدرضا عباسی می‌گوید داور در صحنه‌های پنالتی مرتکب اشتباه شد.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود گفت: نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
دو صحنه مشکوک دیدار استقلال - آلومینیوم مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دروازه‌بان فولاد خوزستان معتقد است حمید حاج‌ملک در صحنه های مشکوک به پنالتی برای استقلال درست تصمیم گرفته است.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ