لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، پس از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی درباره گلی که کوین دی‌بروینه به ثمر رساند صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
پس از اتمام تور آمریکا، کارلو آنچلوتی ترکیب یازده نفره ابتدایی بازی برابر بیلبائو را مشخص کرده و قصد دارد در هفته های ابتدایی روی این ترکیب حساب کند.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا، می‌گوید پس از گل شدن پنالتی سرنوشت سازش به خاطر لوکا مودریچ خیلی خوشحالی نکرده است.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا‎ره‌هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی‌های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که شکست این تیم باعث می‌شود که بیش از حد از آنها انتقاد شود.
لوکا مودریچ در آستانه دیدار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گفت بازیکنان رئال به بازی‌های مهم در چمپیونزلیگ عادت دارند و از آن لذت می‌برند.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری بازی با سوسیداد تایید کرد که لوکا مودریچ مشکلی برای حضور در فینال کوپا دل ری ندارد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات، می‌گوید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ارتباطی با او ندارد، اما همچنان احترام زیادی برای او قائل است.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است تیمش بهتر از بارسلونا بازی کرده و سزاوار شکست نبوده است.
لوکا مودریچ در آستانه 38 سالگی همچنان یک بازیکن مهم و تعیین کننده برای رئال مادرید است.
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
در شبی که کرواسی با 3 گل مغلوب آرژانتین شد، لوکا مودریچ در هنگام تعویض با تشویق یکپارچه تماشاگران دو تیم از زمین خارج شد.
لیونل مسی بیش از 16 سال پیش در بازی برابر کرواسی اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. در دیداری که لوکا مودریچ اولین بازی ملی خود را برای کروات ها انجام داد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
پاس گل، گل برتری کرواسی مقابل عربستان را لوکا مودریچ داد تا پیش از جام جهانی یک نمایش خوب به ثبت رساند.
بهترین بخت گلزنی رئال در پیروزی 2-1 برابر کادیز را بدون شک لوکا مودریچ از دست داد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پنجاهمین پاس گل خود در لالیگا را به ثبت رساند.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.
لوکا مودریچ دقیقه 42 بازی با سلتا با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه دومین گل رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ