محمدرضا تندروان تاکید کرد که شهداب پر هزینه ترین تیم لیگ برتر والیبال نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی‌در پی مصرف برق کشور، روز شنبه چهاردهم مردادماه، برق ۵۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: امروز برق ۳۸ مشترک اداری پرمصرف شهر تهران به دلیل خودداری از کاهش مصرف برق، قطع شد.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اخطار قطع برق به ۱۴۰ دستگاه دولتی در این استان گفت: برق ادارات پر مصرف در صورت بی توجهی قطع می شود.
همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
تیم ایفاسرام اردکان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با شکست شهرداری ارومیه صعود خود به مرحله پلی‌آف را به عنوان تیم هشتم جدول قطعی کرد
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
تصویب لایحه‌ای در سنای آمریکا در پی تصمیم اخیر اوپک‌پلاس، افزایش دو برابری تولید گاز ایران در دوران تحریم و قطع آب ۲۸۰۰ مشترک پر مصرف از مهمترین خبر های آب و انرژی در هفته جاری بودند.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به قطع آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.
محمدرضا تندروان تاکید کرد که شهداب پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال نیست.
با توجه به اینکه واردات قطعات نسبت به تولید داخل آن برای بسیاری از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی دارد، آن‌ها چه از مبادی رسمی و چه به صورت قاچاق، قطعات را وارد می‌کنند و با زدن لیبل ساخت داخل آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند، این در حالی است که این قطعات هیچگونه کیفیتی ندارند، اما با توجه به عدم وجود نظارت در بازار به وفور این قطعات را می‌توان در بازار مشاهده کرد.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ گفت: اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ