تیم ایفاسرام اردکان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با شکست شهرداری ارومیه صعود خود به مرحله پلی‌آف را به عنوان تیم هشتم جدول قطعی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود دختران مهرسان به جمع ۸ تیم برتر لیگ والیبال کشور
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل فرانسه تقریبا امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ر از دست داد.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
تیم چادرملو اردکان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با شکست رازین پلیمر به لیگ برتر صعود کرد.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت.
پیکان تهران با غلبه بر نیان الکترونیک مشهد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.
تیم پاس گرگان در دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست هورسان رامسر شد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و حریف شهداب یزد در این مرحله شود.
لبنیات هراز آمل با شکست تیم فولادسیرجان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و باید در انتظار مشخص شدن برنده مسابقه نیان الکترونیک و پیکان تهران باشد.
تیم شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر ایفاسرام اردکان به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شد.
تیم پاس گرگان با شکست هورسان رامسر در دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر، رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی را به مسابقه سوم کشاند.
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
سریک در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد سایپا را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال زنان صعود کند.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
هفت تیم صعود خود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را قطعی کردند.
تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم نیان الکترونیک خراسان در آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق به شکست پیکان شد تا صعود این تیم به مرحله پلی‌آف قطعی شود.
با پایان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان صعود چهار تیم پیکان تهران، سریک گنبد، سایپا و ذوب آهن اصفهان به مرحله پلی‌آف قطعی شد.
تیم والیبال زنان پیکان با پیروزی برابر سریک گنبد جای این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را گرفت.
پیکان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به رتبه دوم جدول صعود کرد.
تیم والیبال سایپا تهران با برد برابر طلوع مهر یزد دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ