بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه فشرده تیم ملی ایران قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا با تایید امیر قلعه نویی نهایی شده است.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
سید علی حسینی، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
اردوی انتخابی تیم فوتبال نونهالان ایران از اول تیر ماه زیر نظر علی دوستی مهر برگزار می‌شود.
تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی دو بر یک مقابل تاجیکستان به مقام دومی تورنمنت زیر ۲۰ سال کافا رسید.
علی دوستی مهر، لیست تیم ملی جوانان را برای شرکت در تورنمنت کافا اعلام کرد.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه به مهر گفت: پیش بینی می شود گروه خودرویی در معاملات روز شنبه مثبت باشد.
علی دوستی مهر به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۴ سال منصوب شد.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان اقتصادی دولت �لام کرده بود که در سال جاری فقط ۷ درصد تورم بیشتر می‌شود اما
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
یکی از خبرنگاران ورزشی بلژیک می‌گوید پیدا کردن توضیحی برای افت علی قلی‌زاده ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا سخت است و فعلا بحث انتقال او به باشگاه‌های دیگر مطرح نیست.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، امروز در گفت‌وگویی به دفاع از عملکرد فدراسیون در آن دوره پرداخت.
امام جمعه تهران گفت: باتوجه به حوادثی که در زاهدان رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان ما بی‌گناه کشته و مجروح شدند. این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود. نتایج محسوسی در ارتقای امنیت، آرامش و وحدت در سیستان به دست آمد. از میزبانی پر از مهر و محبت مردم، مسئولان، سران طوایف و نخبگان سیستان و بلوچستان تقدیر می‌کنم.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ظهر امروز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
محمد علی رجایی در مهر 1359 و در آغازین روزهای تجاوز عراق به ایران در مقام نخست‌وزیر به نیویورک رفت و نه به عنوان رییس جمهوری. او هرگز به عنوان رییس جمهوری به نیویورک نرفته است. در آن زمان ابوالحسن بنی‌صدر رییس جمهوری ایران بود که چون عهده دار فرماندهی کل قوا بود به این سفر نرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
روسای فدراسیون های انجمن های ورزشی و ورزش های زورخانه ای برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ