سید علی حسینی، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
رئیس مجلس ملی کشور سوسیالیستی ویتنام با همراهی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از موزه مجلس دیدن کردند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا و جانشین وی به همراه عوامل راهداری امروز از اتوبان تهران-شمال بازدید کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه و در مراسم حج ۱۴۰۲، بازدید کرد.
تبریز- رئیس جمهور از کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید و بر ضرورت رفع مشکلات این گروه صنعتی تاکید کرد.
تبریز- رئیس جمهور در جریان سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی از چرمشهر تبریز بازدید کرد و گفتگویی با کارگران شاغل در این مجموعه انجام داد.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
رئیس سازمان فضایی ایران از روند احداث پایگاه ملی پرتاب ماهواره بازدید کرد.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنجشنبه با حضور در مسجد جامع اموی که در بخش قدیمی شهر دمشق واقع شده‌است بازدید نمود. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
اهواز - رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد.
اهواز - رئیس جمهور امروز در سفر به شادگان از تالاب بین المللی شادگان بازدید کرد.
دزفول - رئیس جمهور از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برپا شده است، بازدید کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح صبح چهارشنبه از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید کرد.
دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در دانشگاه صنعتی‌شریف و در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور با بیان اینکه اولین آزمون همواره حساس‌ترین آزمون به حساب می‌آید، گفت: در روند برگزاری اولین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ هجمه‌های فراوانی به سازمان سنجش وارد شد و کار از تقلب گذشته بود و برخی به دنبال این بودند که توانمندی ما را زیر سؤال ببرند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، برای حمایت از اجرای برنامه توسعه ایستگاه‌های لرزه‌نگاری و رصدخانه‌های پیش‌نشانگری زلزله در سطح مناطق پر خطر وعده داد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ