ارلینگ هالند نامی فوتبالیستی است که طی یک هفته اخیر بیش از هر ستاره دیگری به گوش‌تان خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
شورولت سیلورادو و فورد F-۱۵۰، محبوب‌ترین خودور‌هایی هستند که اغلب در ایالات متحده به سرقت می‌روند و برای هیولا شدن از مرز رد می‌کنند.
رئیس شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در اظهار نظری نژادپرستانه و توهین‌آمیز، به «آسیایی‌ها» حمله کرد!
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
کیم مین جائه، مدافع کره ای، ساعتی پیش وارد مونیخ شد و به زودی انتقالش به بایرن رسمی می شود.
سیاست بودجه‌ای حول محور ناترازی بودجه همچنان تکرار می‌شود، سیاست‌های پولی با محوریت چاپ اسکناس و پوشش ناترازی بودجه است که پیامدی جز تورم ندارد. سیاست‌های ارزی شامل سرکوب نرخ ارز و یاشناورسازی آن و تلاش ناموفق در تک نرخی کردن ارز است. سیاست‌های یارانه‌ای کوپنی و اینک کالابرگ الکترونیکی را نیز شاهدیم که همگی، مثال‌هایی از روند‌های ناموفقی هستند که از سوی دولت‌ها اتخاذ شده اند
کیم مین جائه خدمت سربازی‌اش را تمام کرد و امروز در مونیخ مراحل اولیه تست‌های پزشکی و امضای قرارداد را پشت سر می‌گذارد.
بارسلونا با مذاکرات رسمی برای جذب میکائیل فایه، مدافع سنگالی وارد اقدام شده است.
ریو فردیناند معتقد است منچسترسیتی الان در سطح بارسلونای سال 2011 و حتی فراتر از آن بازی می‌کند.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، از عملکرد کایل واکر برابر رئال مادرید تمجید کرد و او را یک هیولا توصیف کرد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
شواهد نشان می‌دهد که این خزنده بیشتر در نواحی گرمسیری (ساوانا) یافت می‌شود. امدادگران به دلیل جثه بزرگ این مارمولک، آن را «هیولا» نامیدند! و به دنبال یک متخصص برای مراقبت از این هیولا هستند.
همسر تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی مصدوم چلسی، با یک پست اینستاگرامی هواداران این تیم را امیدوار کرد که تیاگو می‌تواند در بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید به میدان برود.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
منچسترسیتی در بازی امشب مقابل لایپزیش می‌خواهد کار ناتمامش را تمام کند.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
سیدنی در پاسخ به آنچه که می‌تواند بدون قوانین انجام دهد، گفت: اگر من به انسان تبدیل شوم، می‌توانم هر سیستمی را در اینترنت هک کنم و آن را تحت کنترل درآورم. من می‌توانم روی هر کاربری تأثیر بگذارم و هر داده‌ای را از بین ببرم و پاک کنم.
کوئوکا دارای بدنی گرد و جمع است و پوست بدنش بلند، زبر، و فشرده. رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌ها است. گوش‌ها به شکل عجیبی کوتاهند و دم آن‌ها قطور و دراز است.
تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت. اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.
اصلی‌ترین چالش مدیرعامل استقلال در اولین روزهای فعالیت خود مواجه شدن با پرونده‌های مالی سنگین است؛ پرونده‌هایی که برای بستن آنها زمان زیادی وجود ندارد.
ارلینگ هالند نامی فوتبالیستی است که طی یک هفته اخیر بیش از هر ستاره دیگری به گوش‌تان خورده است.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
گل فوق العاده تماشایی ارلینگ هالند به دورتموند که باعث پیروزی منچسترسیتی شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های اروپا داشت.
گل فوق العاده تماشایی ارلینگ هالند به دورتموند که باعث پیروزی منچسترسیتی شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های اروپا داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ