گل فوق العاده تماشایی ارلینگ هالند به دورتموند که باعث پیروزی منچسترسیتی شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های اروپا داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
تورنمنت فوتبال ۷ نفره که توسط جرارد پیکه ایجاد شد و حالا به پایان خود رسیده است. یک نمایش باورنکردنی با فوتبال، نیمه نهایی و فینال، همراه با هزار چیز دیگر.
کریستیانو رونالدو در پایان نیمه اول دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی عربستان از سوت پایان نیمه در میانه یک موقعیت گلزنی به شدت خشمگین شد و به دلیل شوت کردن بی‌هدف توپ کارت زرد گرفت.
بر اساس رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ می‌شود.
پدری در پایان بازی با بتیس عنوان بهترین بازیکن زمین را حق تراشتگن دانست که دو پنالتی حریف را مهار کرد.
حاجی بابایی تاکید کرد: فرد انتخاب شده تا پایان مجلس یازدهم ریاست دیوان محاسبات را بر عهده خواهد داشت.
زمان اعلام نامزدی برای ریاست دیوان محاسبات در روز (23 آذر ماه) به پایان رسیده و در حال حاضر سوابق کاری متقاضیان در کار گروه تخصصی کمیسیون در دست بررسی است.
لیونل مسی در پایان دیدار برابر استرالیا گفت بسیار خوشحالم که از یک مانع دیگر عبور کردیم و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.
دیوان محاسبات کشور برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتهی به پایان شهریور ماه را منتشر کرد که روند میزان کسری بودجه کاهشی بوده است.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
بازیکنان و کادرفنی پورتو لحظات پایانی دیدار اتلتیکو و لورکوزن را با دقت زیادی دنبال می کردند.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، منوط کردن تغییر پست سازمانی به همراه تغییر رشته شغلی به پایان دوره آزمایشی کارمندان رسمی – آزمایشی مغایر قانون تشخیص داده شد و ابطال گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ