سال 1950، شاهد آغاز دوباره ی جام جهانی فوتبال پس از به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
در جلسه روز پانصد و هشتاد و چهارم شورای رقابت که روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود، موضوع قیمت خودروهای مونتاژی بررسی خواهد شد.
خودروی برقی شرکت اسپارک دو رکورد جهانی سرعت را شکست. این خودرو با نام «اول» یا همان «جغد» موفق شد در قسمت یک هشتم مایل رکورد ۱۹۲/۰۲ مایل، معادل ۳۰۹/۰۲ کیلومتر و در قسمت یک چهارم مایل سرعت ۱۹۸/۱۲ مایل، معادل ۳۱۸/۸۵ کیلومتر را ثبت کند. تست سرعت این خودروی برقی در فرودگاه «آلینگتون» بریتانیا انجام شد. جغد در مدت ۱/۷۲ ثانیه می‌تواند به سرعت ۶۰ مایل (نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر) برسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ مایل است.
خمیر را به چهار قسمت کنید هر یک را در قالب نان پوشیده شده با کاغذ روغنی بگذارید و حدود ۲ ساعت در محلی گرم قرار دهید تا دوباره ورآید. روی آن‌ها دانه کنجد و مغز تخم آفتابگردان بپاشید و به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) قرار دهید تا نان‌ها بپزند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
فصول چهارم، پنجم و ششم از باب اول کتاب هفتم از قسمت هشتم جلد دوم (در اشخاص) قانون مدنی به موضوعات «شرایط صحت نکاح»، «وکالت در نکاح» و «در نکاح منقطع» پرداخته است.
نایب قهرمان وزنه برداری المپیک پس از چهارمی در جهان گفت: قسمت نبود دل مردم را شاد کنم.
قسمت هجدهم پادکست ورزش سه ویژه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به ۲۵ نوامبر (چهارم آذرماه) نسبت به ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان‌ماه) بیش از ۴ دلار کاهش یافت، مجموع کاهش قیمت سبد نفتی اوپک در دو هفته اخیر بیش از ۱۱ دلار بوده است.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
در قسمت چهارم پادکست ورزش سه، به بررسی تیم ملی در جام های جهانی 1978 و 1998 میپردازیم.
در این مطلب پیراهن تیم های حاضر در چهار گروه نخست جام جهانی را برای شما معرفی کرده ایم.
اخیرا دست کم چهار قسمت از خطوط لوله گاز نورد استریم ۱ (NS) و نورد استریم ۲ (NS۲) در آب های کم عمق تنگه دانمارک در دریای بالتیک و در محدوده جزیره بورنهلم منفجر شد.
مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است اما قیمت گوشت با افزایش همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ