مراسم بزرگداشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مطهری، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، سید عباس عراقچی، محمدرضا عارف، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، محمدرضا باهنر، علی جنتی، محمد سلامتی، عباسعلی زالی، یونس شکرخواه، محسن حاجی‌میرزایی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان، حسنیعلی امیری، عبدالله جاسبی، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، عبدالرضا رحمانی فضلی، محمد نهاوندیان، محمود واعظی، سید محمد بطحایی، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری، آیت الله رحیمیان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رحمانی، علی‌عسگری، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، محمد دهقان، حجت‌الاسلام والسملین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، صادق محصولی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، علی اکبر صالحی، مرتضی الویری، حجت الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی، مسعود پزشکیان، حسین انواری، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین شریعتی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، محمدباقر ذوالقدر، حسین میر محمد صادقی، عباسپور تهرانی، حسین علایی، نادر قاضی‌پور، بیژن نوباوه، مرتضی تمدن، امیررضا خادم، عباس جدیدی و ... در مسجد اعظم قلهک برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
برخی از چهره های ورزشی از جمله حسین شمس، جواد فروغی، حسین رضازاده، اعظم بختی و نازنین ملایی، دوشنبه ۲ مرداد با حضور در موکب نجوا که به همت وزارت ورزش و جوانان برپا شده است، از عزاداران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
باستان‌شناسان بقایای یکی از گونه‌های انسان، به نام انسان فلورسی را پیدا کرده‌اند. این گونه یکی از شاخه‌های کوچک‌تر انسان راست‌قامت، یکی از اجداد منقرض‌شده انسان، است که بقایای آن در سال ۲۰۰۳ در غاری در اندونزی پیدا شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عصر شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم عصر شنبه (۳ تیر ۱۴۰۲) با حضور برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
مراسم ختم مرحوم عماد افروغ، دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور برخی چهره‌های سیاسی، علمی و فرهنگی در مسجد امیر (ع) برگزار شد. دکتر عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان ۱۴۰۲ درگذشت.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
تاریخ مرگ کریستیانو رونالدو به همراه چهره‌های مشهور جهان با یک ماشین حساب پیش‌بینی شد.
مراسم ختم مادر عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با حضور برخی از چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، سید عبدالحسین طباطبایی، اسحاق جهانگیری، سید پرویز فتاح، بیژن زنگنه، محمد نهاوندیان، محمد سلامتی، پیروز حناچی، سید محمد غرضی، حسینعلی امیری، محمد عطریانفر، عبدالرضا رحمانی فضلی، سید حسین مرعشی، محسن حاجی‌میرزایی و ... حضور داشتند.
در این مطلب به برخی از چهره‌های سرشناسی که در سال ۱۴۰۱ از دست داده‌ایم اشاره می‌کنیم.
ابطحی نوشت: آقای خاتمی در چارچوب بیانیه اخیرش توضیحات می‌داد. یکی از دوستان گفت حرف‌ها و سخنانتان معمولا دارای ملاحظات یزدی است. اما این یکی کمی از مرز رد شده بودید.
پس از درگذشت ظهیرالدوله در سال ۱۳۰۳، او را در گورستان قدیمی آبادی امامزاده قاسم (ع) دفن کردند. پس از تدفین ظهیرالدوله بود که این گورستان قدیمی به محل دفن چهره‌های سرشناس پس از او تبدیل شد.
ششمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پنجشنبه، ۲۲ دی ماه با حضور فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، محمود واعظی و جمعی دیگر از چهره‌های سیاسی در مرقد امام راحل برگزار شد.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
محققان با استفاده از بقایای به جای مانده از انسان‌های قرن‌ها و هزاران سال پیش موفق شدند، چهره و حتی پوشش احتمالی آن‌ها را بازسازی کنند.
تصاویری از چهره‌های طرفداران تیم‌های ملی ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
شرکت OpenAI، توسعه دهنده هوش مصنوعی DALL-E به تازگی این سیستم را به قابلیت جدیدی مجهز کرده است که می‌تواند تصاویر چهره‌های انسانی را ویرایش کند.
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
مراسم یادبود دکتر عادل آذر رییس اسبق مرکز آمار ایران روز چهارشنبه ۱۲ مرداد در مسجد نور با حضور چهره‌های علمی و سیاسی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ