رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در زمره بخش‌های این طرح بوده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳۵۵ متهم به سرقت و مالخر در اجرای طرح ۷۲ ساعته اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و کشف ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت وسایل خانه در سطح شهرستان سبزوار ۱۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۷ عدد دینام کولر مسروقه کشف و متهم به ۲۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
خوشاب ـ فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از دستگیری متهم ۱۱ فقره سرقت سریالی و دو مالخر سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخز ۵۰۰ میلیارد ریالی و نیز عامل تخریب خانه‌های مسکونی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق با ۶۰ فقره موبایل قاپی و زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار سارق و یک مالخر خبر داد و گفت: متهمان تحت پوشش مامور پلیس از نوجوانان دختر و پسر جنوب تهران اخاذی می‌کردند.
سخنگوی فراجا از دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد و گفت: ۱۸ هزار و ۷۷۹ سارق و مالخر دستگیر شدند.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ