دکتر مظهری با اشاره به مضرات استفاده از غذا‌های کنسرو شده می‌گوید: پرطرفدارترین غذای کنسروی در میان خانواده‌های ایرانی کنسرو تن ماهی است. باید بدانید که استفاده مداوم از این کنسرو به علت دارا بودن مقدار زیاد جیوه بر روی عملکرد مغز تاثیرات بسیار منفی می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
کسانی که از زیورآلات فانتزی و بامزه استفاده می‌کنند، کودک درون آن‌ها هنوز زنده است. آن‌ها خونگرم و معاشرتی هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. این افراد همیشه آماده‌ی کمک به دیگران اند و داشتن روابط صمیمانه برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
عکسی از دکور وحشتناک یک مغازه لواشک فروشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
پیری، روندی اجتناب‌ناپذیر است، اما اقدامات زیادی وجود دارد که می‌توانید در جهت ارتقای زندگی و داشتن عمر طولانی‌تر و سالم‌تر انجام دهید. یکی از این اقدامات توجه به سبک زندگی و انتخاب‌های غذایی سالم است.
آب برای تمام عملکرد‌های بدن ضروری است؛ آب به بدن کمک می‌کند تا از مواد زائد را از طریق ادرار دفع کند، دمای طبیعی را از طریق تعریق حفظ کند و حتی از مغز محافظت کند. با توجه به نقش اساسی آب در بهبود عملکرد‌های طبیعی بدن، نخوردن آب کافی می‌تواند نتایج نامطلوبی داشته باشد.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
آیا شخصی که دوستش دارید درست زمانی که فکر می‌کردید همه چیز خوب پیش می‌رود، دیگر به شما پاسخ نمی‌دهد و تماس‌های شما را رد می‌کند؟ ممکن است شما نیز در معرض پدیده «Ghosting» قرار گرفته باشید!
برای مثال، شواهد نشان می‌دهند که افراد مضطرب ممکن است توجه بیشتری به سیگنال‌های بدن خود داشته باشند. اینکه یک فرد سیگنال‌های بدن خود را مثبت، منفی یا خنثی تفسیر می‌کند نیز ممکن است کلیدی باشد و رویکرد آنان ممکن است بر اساس ژنتیک و تجربیات زندگی شکل بگیرد.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
خواه یک رئیس تندخو، حجم کاری نامعقول یا همکاران بدخواه باشد، یک محیط کاری مسموم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان شما داشته باشد و منجر به سطوح بالای استرس، بی خوابی و افسردگی شود. مهم است که علائم یک محیط کاری سمی را بشناسید و بدانید چه زمانی زمان ترک فرا رسیده است.
متخصصان می‌گویند روده شما قابلیت سازگاری قابل توجهی دارد، اما بایستی چند واقعیت را به خاطر داشته باشید.
دو نکته قابل توجه درباره این ویژگی، اینکه صدای ضبط شده شما در قسمت استاتوس نمی‌تواند از محدودیت زمانی ۳۰ ثانیه‌ای بیشتر باشد. همچنین اگر مخاطبین شما از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند، نمی‌توانند آن را بشنوند.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سخنگوی انصارالله یمن، گفت: تلاش‌های شما در منطقه بسیار قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از شما به عنوان پرچم داران اسلام در منطقه یاد می‌کنیم.
مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سخنگوی انصارالله یمن، گفت: تلاش‌های شما در منطقه بسیار قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از شما به عنوان پرچم داران اسلام در منطقه یاد می‌کنیم.
پشه‌ها می‌توانند دی اکسید کربن را از فاصله قابل توجهی حس کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند انسان‌ها را از فاصله ۵ تا ۱۵ متری ببینند. این دو نشانه به آن‌ها کمک می‌کند تا شما را ردیابی کنند! در این شرایط، هرچه بیشتر بازدم کنید، جذاب‌تر می‌شوید. افراد بزرگ‌تر بیشتر بازدم می‌کنند، بنابراین احتمال جذب پشه‌ها به بزرگسالان بیشتر است.
اعرافی امام جمعه قم با انتقاد از عملکرد طالبان در افغانستان در خصوص جلوگیری از برپایی مراسم‌های عزاداری ماه محرم ابراز داشت: تذکر جدی به طالبان می‌دهیم که ایران با شما تاکنون حکیمانه رفتار کرده و سیاست کشور همین بوده است، اما از طالبان انتظار می‌رود که عقاید اهل سنتی که محبت اهل بیت علیهم السلام هستند و اعتقادات شیعیان را در برپایی مجالس عزاداری مورد توجه قرار دهد.
پژوهشگر آموزشی گفت: آیا شغل مورد نظر شما یک درخواست جدی درونی یا هوسی زودگذر است اگر با انجام آن کار شما از زمان، مکان و خود غافل می‌شوید یعنی در آن کار غرق می‌شوید آن شغل مناسب شماست.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ