معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در صورت کاهش کالای قاچاق و فعالیت مستمر، مردم از اراده ما مطمئن می‌شوند، زیرا کیفیت و ضمانت کالا را می‌بینند و به سمت کالای بی‌کیفیت قاچاق نمی‌روند و تولید و صنعت در کشور جان دوباره می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین برداشت از منابع صندوق در دولت دهم (دولت دوم احمدی‌نژاد) ماهانه ۴۵۳ میلیون دلار، در ۸ ساله دو دولت روحانی ماهانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار و در دولت سیزدهم (یک سال و نیم) میانگین ۱.۱۲ میلیارد دلار در ماه برداشت از منابع صندوق انجام شده است. با این مقیاس، دولت سیزدهم در قله برداشت از منابع صندوق توسعه ملی قرار می‌گیرد.
اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت و نیم میلیارد ریال گندم احتکار شده در میامی خبر داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق ، اقدام موهن در سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
چهار باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در جام جهانی قطر سود مالی کسب خواهند کرد.
اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
دبیرستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی گفت: تجارت جهانی حوزه گیاهان دارویی ۱۵۰ میلیارد دلار است در حالی که سهم ایران از این حوزه کمتر از نیم درصد است.
باشگاه مس رفسنجان در پرونده شکایت سه بازیکن بیش از دو نیم میلیارد تومان جریمه شد.
نا بر اعلام بانک مرکزی در روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه، بیش از نیم میلیارد دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که کمتر از ۴ درصد آن مشتری داشت.
اختلاس دو و نیم میلیارد دلاری در عراق واکنش های زیادی به دنبال داشته است و برخی خواهان اتخاذ تدابیر شدید علیه اختلاس گران شدند.
نخست وزیر اوکراین از مذاکرات با طرف آمریکایی در خصوص گرفتن وام از یکی از بانک های این کشور خبر داد.
بر اساس سند منتشره در کدال، باشگاه پرسپولیس برای جدایی شرزود تمیروف 53500 دلار هزینه کرده است.
همین فولاد مبارکه، زمانی که به بهره‌برداری رسید مدیرعاملش مصاحبه‌ای با روزنامه همشهری کرد و گفت که برای احداث فولاد مبارکه ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی شده است. همان زمان مدیر یک شرکت موفق بخش خصوصی در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از نیم‌میلیارد دلار، ارزش واقعی ندارد.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ