ما به ندرت پروازی را رزرو می‌کنیم که یکی از صندلی‌های وسط در ردیف آخر باشد. اما آیا باور میکنید که این صندلی‌ها از نظر آماری ایمن‌ترین صندلی‌ها در هواپیما هستند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توسعه زنجیره ارزش محصولات، از تخفیف خوراک بهره‌مند شوند تا حاشیه سود امن‌تری برای خود ایجاد کنند.
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر اینکه یخ‌زدایی گوشت و مرغ در دمای یخچال ایمن‌ترین روش است، گفت: افرادی که وقت کمتری در اختیار دارند می‌توانند از وان یا حمام آب سرد یا برنامه برفک‌زدایی مایکروویو خود استفاده کنند.
ارتباط نزدیک ریکاردو ساپینتو با بازیکنان استقلال را می‌توان از روی رفتار او با شاگردانش در بازی با نساجی متوجه شد.
سنندج- فرمانده فراجا گفت: کردستان جزو امن ترین استان های کشور است و این مهم ثمره جانفشانی شهدای انصار و مهاجر و همراهی مردم انقلابی این استان است.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
یکی از مشهورترین سرقت‌های حل نشده تاریخ، ماجرای سرقت الماس در شهر آنتورپ ِ بلژیک است که در آن یک باند تبهکار توانستند به یکی از امن‌ترین گاوصندوق‌های دنیا نفوذ کنند.
رئیس جمهور روسیه، باور قبلی مقامات و مدیران اجرایی این کشور درباره اینکه نگهداری اموال‌شان در خارج از روسیه «به مراتب امن‌تر» است را زیر سوال برد.
خودرو‌های ولوو در سال‌های اخیر جزو ایمن‌ترین خودرو‌های جهان قرار گرفتند که یک نمونه آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
بلایای طبیعی در جهان به کرات رخ می‌دهند و در برخی مناطق نیز به دلیل آسیب‌پذیر بودن، اینگونه اتفاقات رایج شده، اما بسیاری از کشور‌های جهان نیز هستند که احتمال وقوع بلایا در آن‌ها بسیار ضعیف توصیف شده و از «اطمینان بخشی» بالایی برخوردارند.
سازندگان در حال طراحی هواپیما‌های جدید با مواد کامپوزیتی بیشتری هستند که قادر به تحمل بیشتر استرس پرواز (تنش نیرو‌های داخلی) باشند. در این طراحی‌ها، بال‌های هواپیما سخت و محکم نیستند، بلکه منعطف هستند تا بتوانند با جذب بار‌های شدید، از شکسته شدن در امان باشند.
عادل دریس  گفت: از مهمترین عوامل مؤثر بر اقتصادی بودن کریدورها کاهش قیمت تمام شده، زمان ارائه خدمات، ایمنی کار و امنیت آنها است که ایران از نظر امنیت، امن‌ترین کشور برای تردد کالا است.
شهرهایی که در ادامه به عنوان امن‌ترین مقاصد سفر معرفی می‌شوند، سوای این‌که براساس تحلیل شاخص‌های معین رتبه‌بندی شده‌اند، به برداشت و نظر تروریست‌ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته‌اند.
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
موج انفجاری که در اثر انفجار هسته‌ای ایجاد می‌شود، سرعت بسیار زیادی دارد و افراد را به هوا پرتاب می‌کند و صدمات فاجعه‌باری ایجاد می‌کند. به همین دلیل، تنها مکان امن واقعی برای قرار گرفتن در حین انفجار هسته‌ای، تا حد امکان دور بودن از محل انفجار است که یک امید واهی است، زیرا کسی از قبل نمی‌داند دقیقا در چه مکانی یک انفجار هسته‌ای رخ خواهد داد و زمانی که آژیر‌های خطر به صدا در می‌آیند، دیگر خیلی دیر شده است.
کیهان نوشت: اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟ و فرهنگی که توانسته راهپیمایی ۲۱ میلیون نفری اربعین را در دنیا و تاریخ، بیشترین و برترین و امن‌ترین و بین‌المللی‌ترین تجمع و راهپیمایی کند موفق است یا فرهنگی که در کوچه و خیابان یک کشورش، هر ۹۰ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت می‌کنند؟
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
سخنگوی وزارت خارجه طالبان می‌افزاید که «طالبان این‌طور نیستند، ما حکومت اسلامی هستیم، برعکس از زنان محافظت می کنیم».
امروز نشانه ای دیگر از ضعف اطلاع رسانی در سازمان بورس برای همه رسانه ها و مردم رونمایی شد.
سیاستمدار حزب چپ آلمان می‌گوید که دولت این کشور «احمق‌ترین» دولت اروپا» است چون با اصلی‌ترین تامین‌کننده انرژی خود یعنی روسیه وارد جنگ «تمام عیار اقتصادی» شده است.
بر اساس گزارشی که اخیرا توسط ردیاب واتساپ WABetaInfo در تاریخ ۵ آگوست منتشر شده است، واتساپ به زودی هنگام تلاش برای ورود به حساب کاربری توسط یک دستگاه جدید، به کاربر هشدار می‌دهد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ