در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو، در مراسمی با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی، تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش با سورن پلاس دوگانه سوز صفر کیلومتر تعویض شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام ۲ میلیون تومان است.
«ولوسیتی» خودروی پرنده عمود پرواز کمپانی «ولوکوپتر» قرار است به عنوان اولین تاکسی پرنده اروپا در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس مسافران را جابجا کند.
باشگاه دی سی یونایتد راه خود را از تاکسی فونتاس که متهم به نژادپرستی است جدا می کند.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
وجود این تاکسی‌ها در این کلان‌شهر ژاپن باعث شد بسیاری از آمبولانس‌هایی که پیش‌تر برای انتقال زنان باردار به بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برای جابجایی بیمارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.
تباس: تا کسی از قطار بارسا پیاده نشود، مسی نمی‌تواند سوار شود
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
«تیم لتس»، راننده اوبر، ۳ سال پیش وقتی فهمید «ویلیام سیمی‌یل»، مسافرش، تحت درمان دیالیز است و به کلیه نیاز دارد، فورا داوطلب اهدا کلیه به او شد.
تصادف وحشتناک یک دستگاه تاکسی سمند در عراق، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
استارت آپ «پونی» مجوز آزمایش خودروهای کاملا خودران بدون اپراتور ایمنی در پکن را دریافت کرده است. این شرکت با پشتیبانی بایدو و تویوتا فعالیت می کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.
«وایمو» سرویس تاکسی کاملا خودران خود را در مرکز شهر فینیکس در ایالت آریزونا آمریکا برای عموم مردم افتتاح کرد. این اقدامی مهم در گسترش فناوری مذکور در یک شهر بزرگ است.
یک تاکسی هوایی ساخت کره اولین پرواز آزمایشی خود را در یک رویداد نمایشی شهری در جزیره ججوی کره جنوبی در روز چهارشنبه انجام داد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، سرویس‌رسانی در مسیرهای متعددی را در دستور کار قرار می‌دهد.
شرکت زوا از تولید نسل دوم تاکسی‌های عمودپرواز خود به نام زد ۲ خبر داده که با سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند.
پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.
شرکت اینترنتی بایدو مجوز استفاده از تاکسی تمام اتوماتیک بدون راننده در جاده‌های چین را دریافت کرد.
بایدو، موتور جستجوی چینی، مجوزهای لازم  برای فعالیت تاکسی رباتیک های بدون راننده در جاده های ۲ شهر چین را دریافت کرده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ریزش شاخص بورس در سال ۱۴۰۰ ارتباطی به دولت فعلی نداشت، عامل اصلی ریزش بورس تحت تاثیر تبلیغات کاذب دولت قبل برای ورود سهامداران به این بازار صورت گرفت.
شاکی گفت: ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت در خیابان شمشیری تعداد ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS ۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام، ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ