منابع خبری سوریه اعلام کردند که ۶ نفر از نیروهای پلیس این کشور در انفجاری در حومه درعا زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه نظامی- امنیتی در طرابلس پایتخت لیبی چهار نیروی نظامی کشته و دست‌کم 18 غیرنظامی زخمی شدند.
نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی در تل آویو پس از زخمی شدن، از پا درآمد.
منابع امنیتی از کشته شدن چهار نیروی پلیس در مصر در جریان یک حمله مسلحانه به یک مقر امنیتی در شمال شبه جزیره سیناء خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: حمله دشمن در محور دونتسک با موفقیت دفع شد و حدود ۲۷۰ نیروی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
انفجار یک بمب کنارجاده ای در مسیر نیروهای سوری به کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
پیش از این و در ۸ اردیبهشت نیز، نیروی دریایی ارتش یک فروند نفتکش خارجی متخلف را در دریای عمان توقیف کرده بود. طبق اعلام ارتش نفتکش متخلف که با پرچم جزایر مارشال در حال تردد بود با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس برخورد کرده و منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود.
رسانه‌های پاکستانی از وقوع یک انفجار در جنوب‌غربی این کشور خبر می‌دهند که شماری کشته و زخمی بر جای گذاشته است.
در حادثه حمله با قمه در نیویورک، ۳ نیروی پلیس آمریکا زخمی شده اند.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
سازمان حشد شعبی عراق از زخمی شدن چهار نیروی خود و کشف و انهدام چند تونل و مقادیری مواد منفجره تروریست های داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
رمضانی گفت: در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن ۲ نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است.
در حادثه انفجار یک بمب کنار جاده ای در ولایت لغمان در افغانستان، ۷ نیروی طالبان کشته و زخمی شدند.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
منابع عراقی از زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی این کشور در جریان اعتراضات امروز بغداد خبر دادند.
در حادثه برخورد مین کنار جاده ای با یک دستگاه خودرو، یک نیروی امنیتی طالبان کشته و ۶ نفر هم مجروح شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته نیروی هوایی ارتش این کشور پایگاه‌های ارتش اوکراین و مزدوران خارجی را هدف قرار داده و در پی آن صدها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ