جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر کریستیانو رونالدو و تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، برای نیمکت‌نشین کردن او درگیری لفظی پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
غیبت دکو در اردوی پیش فصل بارسلونا با انتقادات زیادی همراه بوده و به نظر می رسد دلیل آن اختلاف با ژاوی هرناندز باشد.
احمد در ادامه افزود: «شب حادثه وقتی به خانه برگشتم درگیری بین من و همسرم بالا گرفت. ساعتی بعد همسرم جلوی در ایستاد. سراغ او رفتم و گفتم چرا بالا نمی‌آیی که به من گفت منتظر برادرانش است. می‌گفت برادرانم می‌خواهند بیایند چند دقیقه‌ای من را ببینند و بروند. راستش خیلی تعجب کردم. گفتم اگر برادرانت می‌خواهند به خانه‌مان بیایند چرا باید تو را مقابل در خانه ببینند؟»
آخرین دقیقه از وقت های تلف شده فینال لیگ اروپا صحنه درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم بود؛ مورینیو نقش اول این لحظات ملتهب بود.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه تاتنهام و برایتون را به دلیل دعوا و درگیری شدید نیمکت‌های دو تیم در جریان دیدار اخیرشان در لیگ برتر با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.
اردوی تیم فوتبال چوکا در استانه دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز دوباره ملتهب شده است.
در آخرین دقایق از دیدار لیورپول و اورتون درگیری نسبتا شدیدی به وجود آمد که برای لحظاتی جریان کار را مختل کرد.
دو بازیکن آلومینیوم در خلال بازی برابر تراکتور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
خطای شدید بازیکن لانس روی امباپه، واکنش تند مدافع پاری‌سن‌ژرمن را به همراه داشت.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو و دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مواضعی کاملا متفاوت نسبت به حذف نماینده مشهد از لیگ یک داشتند.
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: شب گذشته ۲ دوست در منطقه کمالشهر کرج با هم درگیر شدند و یکی از آن‌ها به وسیله داس کشاورزی به دوستش حمله ور و با چند ضربه وی را مجروح کرد.
تمرین امشب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به جنجال و دعوا کشیده شد.
ریچارلیسون، ستاره تازه وارد تاتنهام، درباره خشم شدید کونته پس از درگیری با توماس توخل خبر داده است.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ