ریچارلیسون، ستاره تازه وارد تاتنهام، درباره خشم شدید کونته پس از درگیری با توماس توخل خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام فاش کرد بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان به دست میلان، آنتونیو کونته دو ساعت او را سرزنش کرده است.
ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل می‎‌گوید رابطه دوستانه‌اش با کارلو آنچلوتی در اورتون مانند یک پدر و پسر بوده است.
دو ستاره جوان خط حمله برزیل از نیمار به عنوان الگوی خود در تیم ملی یاد کردند.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، بعد از پنج دقیقه از شروع دیدار تیمش با ساوتهمپتون مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، درباره درگیری‌اش با ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، در دربی شمال لندن صحبت کرده و گفت او بازیکنی موذی است که سعی می‌کند بازیکنان حریف را تحریک کند.
ریچارلیسون، ستاره تاتنهام که در روزهای اخیر با سرمربی این تیم درگیری رسانه‌ای داشت امشب در دیدار مقابل ناتینگهام فارست موفق به گلزنی شد اما گل او آفساید اعلام شده و مردود شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به انتقادهای جنجالی ریچارلیسون از او و شرایط تاتنهام واکنشی تند و صریح نشان داد و صحبت‌های این مهاجم برزیلی را به او برگرداند.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، شب پر هیاهویی را در دربی شمال لندن سپری کرد.
درحالیکه ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، به دلیل درگیری‌اش با دروازه‌بان آرسنال زیر ذره‌بین قرار دارد تصاویر جدید نشان می‌دهد او با تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، هم درگیری فیزیکی پیدا کرده است.
گل ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل، مقابل صربستان که در اولین بازی سلسائو در جام جهانی قطر به ثمر رسید به عنوان زیباترین گل این دوره از جام جهانی انتخاب شد.
ستاره چهار دوره برزیل در جام‌های جهانی و ریچارلیسون پس از دیدار کره‌جنوبی ملاقاتی صمیمانه و فراموش نشدنی با هم داشتند.
تیم ملی برزیل در نخستین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به شکست صربستان شد.
برزیل اولین بازی خود در جام جهانی قطر را طوفانی آغاز کرده و ریچارلیسون با به ثمر رساندن دو گل ستاره درخشان سلسائو بوده است.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از عملکرد نیمار در ترکیب تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن تمجید کرد.
ریچارلیسون در اظهارنظری گفته که برای گذراندن اوقات فراغت به تاتنهام نیامده، بلکه به دنبال تاثیرگذاری مثبت در درون و بیرون از زمینِ بازی می باشد.
ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی به مصدومیتش واکنش نشان داد.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، در بازی امشب این تیم مقابل اورتون مصدوم شد و احتمال دارد جام جهانی را از دست بدهد.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، مدعی شد زیر نظر آنتونیو کونته در مسیر درستی قرار گرفته است.
تماس آنتونیو کونته، عامل کلیدی انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام، علی‌رغم پیشنهاد تیم‌هایی چون چلسی و آرسنال بوده است.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، شب گذشته دو گل به مارسی زد و در پایان بازی با دیدن پدر و مادرش احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ