اردوی تیم فوتبال چوکا در استانه دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز دوباره ملتهب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به دعوای دو باشگاه چلسی و لیورپول برای جذب ستاره این تیم مویزس کایسدو واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
دعوای حقوقی کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با باشگاه اورتون ختم به خیر شد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، تصمیم گیری در مورد زدن پنالتی را به لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو واگذار کرد.
کریستوف گالیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از اینکه هوادار حریف حسابی اعصابش را خرد کرد، قصد داشت او را شخصا تنبیه کند.
سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا اعلام کرد که تیمش برای رقم زدن نتیجه ای متفاوت وارد زمین شده بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.
هیات مدیره باشگاه الزمالک قصد دارد پس از شکست برابر الاهلی، سرمربی تیم را اخراج کند اما تهدید پسر رئیس باشگاه فعلا مانع این اتفاق شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که کمیته انضباطی در قبال حوادث بازی این تیم مقابل نساجی عجولانه تصمیم گرفته‌اند.
گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.
سرمربی اسپانیا شوخی جالبی با نامزد دخترش که عضو تیم ملی این کشور است انجام داد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
یک فوتبالیست سابق انگلیسی با اشاره به دعوای لفظی یورگن کلوپ و دتمار هامان می‌گوید سرمربی لیورپول مثل کودکان لج‌باز رفتار می‌کند.
جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر کریستیانو رونالدو و تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، برای نیمکت‌نشین کردن او درگیری لفظی پیدا کردند.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ