معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از برقراری تعادل عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ اسپانیا، به سلطه ۲۰ ساله غول‌های فوتسال در این کشور پایان داد و قرعه راحتی برای مرحله پلی آف به دست آورد.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
با پایان بازیهای مرحله گروهی، هشت تیم صعودکننده به دور حذفی جام جوانان آسیا مشخص شد.
رئیس انجمن همگن قطعه سازی گفت: مقرر شده مطالبات قطعه سازان از خودروسازان تا پایان سال پرداخت شود.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
با پایان مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران، ۱۲ تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کردند.
با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
ایجاد شبکه نقل و انتقالات پول در عمان، تجارت ایران و روسیه بدون واسطه گری ارزهای خارجی، عدم واردات خودروی خارجی بی کیفیت و حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
وزیر صمت با بیان اینکه امسال خودروی ناقص کف پارکینگ نداریم، از حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال جاری خبر داد.
سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: قرعه کشی خودرو تا پایان سال حذف خواهد شد.
اعتراضات شدید قلعه نویی پس از پایان دیدار با استقلال به داور مسابقه و درگیری او را ببینید.
اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
جواد نکونام و شاگردان او هر چند از ابتدا در زمره مدعیان بالای لیگ بودند اما قرعه سخت آنها در شروع باعث شده حالا حضور این تیم یکدست در رده دوم، از جذابیت ها و سوژه های داغ لیگ باشد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ