جالب است بدانید بیش از یک‌سوم بادام‌زمینی‌های دنیا صرف تهیه کره آن می‌شود، اما متأسفانه مصرف این ماده مغذی در ایران به دلیل ناآگاهی از فواید این خوراکیِ مفید و مقوی بسیار کم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که کره شمالی در جدیدترین آزمایش خود با حضور کیم جونگ اون چندین موشک بالستیک از نوع کروز شلیک کرد.
کره‌شمالی از ورود هوایپمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی این کشور خبر داد.
زمانی کره بادام زمینی تنها کره آجیلی بود که به طور گسترده در دسترس مردم بود، اما حالا دیگر نه. امروزه انواع بی‌شماری از کره‌های آجیلی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند. کره بادام به سرعت به عنوان یک جایگزین محبوب برای کره بادام زمینی و دلایل خوبی پیدا کرده است.
اسید چرب اشباع در کره لبنی است که کلسترول بد خون را بالا می‌برد. همان‌طور که می‌دانیم کلسترول اضافی با رسوب در عروق بدن باعث تنگی شریان‌ها می‌شود و خون‌رسانی به اعضای بدن را مختل می‌کند؛ بنابراین اگر به کلسترول بالا مبتلا هستید، مصرف کره لبنی را فراموش کنید و ترجیحاً کره مارگارین مصرف کنید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
کره شمالی کارخانه تولید تانک‌های جنگی خود را بازسازی کرده است.
رهبر کره شمالی در جریان میزبانی از هیئت اعزامی چین به پیونگ‌یانگ به منظور حضور در مراسم «روز پیروزی»، گفت که کره شمالی همکاری با پکن را افزایش خواهد داد.
کره‌شمالی بعد از انصراف از دوره قبلی مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا، حالا دوباره به رقابتهای ملی فوتبال برگشته است.
اتلتیکو مادرید تور تابستانی خود را با سفر به کره جنوبی آغاز کرد و با استقبال گسترده هواداران کره‌ای‌اش امروز وارد شهر سئول شد.
کره جنوبی و ژاپن از پرتاب موشکی جدید کره شمالی خبر دادند.
ارتش کره شمالی در واکنش به تحرکات نظامی تنش‌زای میان کره جنوبی و آمریکا، بامداد شنبه چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
وزیر دفاع کره شمالی اعلام کرد: با استقرار زیردریایی اتمی آمریکا در سواحل کره جنوبی در آستانه استفاده از سلاح هسته ای قرار گرفته‌ایم.
پیونگ‌یانگ در پاسخ به اقدامات تنش‌زای آمریکا و متحدانش در شبه‌جزیره کره، یک موشک بالستیک دوربرد را آزمایش کرد.
بازار تابستانی شاهد رونق انتقال بازیکنان کره‌ای است. انتقال کیم مین جائه به بایرن و کانگ این لی به پی اس جی، این ادعا را تایید می‌کند.
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
کره شمالی از جامعه جهانی خواست از عملی شدن تصمیم ژاپن برای رهاسازی پساب نیروگاه هسته ‏ای فوکوشیما در اقیانوس آرام ممانعت کند.
هیچ چیز بدتر از این نیست که گرسنه باشید، اما نتوانید در ظرف غذای خود را باز کنید. مثلا اگر دلتان بخواهد از خیارشور یا کره بادام زمینی استفاده کنید ممکن است در شیشه آن‌ها را نتوانید به راحتی باز کنید. راه‌های زیادی برای باز کردن در یک شیشه با وسایل معمولی خانگی وجود دارد که ما در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
ارتش کره جنوبی مدعی شده است که کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در دیدار با رئیس کمیسیون وحدت و امور خارجی پارلمان کره جنوبی، گفت: ملت ایران انتظار دارد دولت کره جنوبی باید در جهت رفع مسدودسازی منابع مالی کشورمان گام بردارد.
کره بادام زمینی خوراکی بسیار مقوی و پر انرژی است که بادام زمینی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و یک صبحانه مفید برای کودکان محسوب می‌شود.
بادام هندی را می‌توان به صورت خام یا بوداده استفاده کرد. بادام هندی کامل یا آسیاب شده را نیز می‌توان در انواع غذاها، از توفو و سیب زمینی سرخ شده گرفته تا سوپ، سالاد و خورش‌ها اضافه کرد. استفاده از کره بادام هندی راه دیگری برای افزودن آن به رژیم غذایی است.
محققین این مطالعه نتیجه گیری کردند که هم مصرف زیاد و هم مصرف کم کربوهیدرات در رژیم غذایی با افزایش مرگ و میر همراه است و کمترین میزان خطر با مصرف ۵۰ تا ۵۵ درصد انرژی از کربوهیدرات مشاهده شد. الگو‌های غذایی کم کربوهیدرات که در آن منابع غذایی پروتئین و چربی حیوانی مثل گوشت قرمز و مرغ جایگزین میشود با مرگ و میر بالاتری همراه خواهند بود، در حالی که اگر مصرف پروتئین و چربی گیاهی از منابعی مثل سبزیجات. آجیل، کره بادام زمینی و نان‌های سبوس‌دار به جای کربوهیدرات جایگزین شود میتواند مرگ و میر را کاهش دهد.
یک کارشناس ارشد تغذیه با هشدار نسبت به مصرف کره بادام زمینی در دوران بارداری تاکید کرد: ««اگر آلرژی به کره بادام زمینی در دوران بارداری ایجاد شود هم برای مادر باردار و هم برای جنین مضر است باید با احتیاط این ماده غذایی را مصرف کنند و حتی افرادی که سابقه آلرژی در خانواده دارند ترجیحا از کره بادام زمینی در دوران بارداری استفاده نکنند و ترجیحا از سایر مغز‌ها استفاده کنند.»
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ