بمب اتمی نقل و انتقال فصل، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد با ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خنثی شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
سایت وزارت ورزش و جوانان نوشت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تعامل با وزارت امور خارجه می‌تواند در ایجاد و بهبود روابط بین‌المللی ورزشی تاثیر مهمی داشته باشد.
سایت وزارت ورزش و جوانان نوشت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تعامل با وزارت امور خارجه می‌تواند در ایجاد و بهبود روابط بین‌المللی ورزشی تاثیر مهمی داشته باشد.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
آنچه که در چند روز گذشته از شورش گروه مسلح واگنر به یکباره خبرساز و فراگیر شد، اگرچه هنوز ابهام‌های بسیاری دارد، اما در این ماجرا پوتین به یکباره «رکب» خورد! و این اتفاق مهم می‌تواند نقطه عطف جدیدی در جنگ طولانی در اوکراین باشد. نقطه عطفی که یا به مذاکره برای برقراری «صلح» و توافق طرفین منجر خواهد شد یا فاز جنگ را از این رخوت خارج می‌کند و بر شدت آن می‌افزاید.
سپردن سکان دستگاه سیاست خارجی ترکیه به هاکان فیدان، اتفاق مهمی بود که می تواند نشانه هایی از رویکردها و تصمیمات سیاست خارجی اردوغان در مورد منطقه و جهان را به نمایش بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
سبزه میدان تهران علاوه بر محل کسب، محل تجمع مردم در ایام محرم بوده و هنوز نیز هست. از رویداد‌های مهمی که در سبزه میدان آن زمان اتفاق می‌افتاد، اعدام مجرمان بود که به‌دستور امیرکبیر از این میدان به میدان قاپوق (اعدام قدیم و محمدیه فعلی) انتقال پیدا کرد.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
عضو هئیت علمی دانشکده اقتصاد گفت: هر اتفاق مهم و غیر مهمی که در دنیا رخ می دهد باعث می شود که بازارهای کشور دچار شوک شود و در نتیجه رشد نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.
لیف درباره اهمیت این توافق گفت: ما فکر می‌کنیم این اتفاق خیلی خوب و بزرگی است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند، یک گشایش مهم خواهد بود.
نونواسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، می‌گوید ورود کریستیانو رونالدو به عربستان اتفاق بسیار مهمی است.
نونو اسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، می‌گوید ورود کریستیانو رونالدو به عربستان اتفاق بسیار مهمی است.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
در حالی که بعد از سامان نریمان‌جهان، چند بازیکن دیگر هم قصد جدایی از نفت مسجدسلیمان را داشتند، اما اتفاق دیگری رخ داد.
برای خود من بازی کردن مقابل انگلیس اتفاق خیلی مهمی است اما تفاوت زیادی برای من نسبت به بازی‌های دیگر ندارد. برای من به شخصه نسبت به شناختی که از آنها دارم، می‌تواند متفاوت‌تر باشد
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
اتفاق مهمی در نسل جدید دهه هشتادی‌ها رخ داده است. به دلیل ضعف شدید نظام آموزشی و به علت دسترسی آزاد به رسانه‌هایی غیر از رسانه رسمی، این نسل عموما بیگانه با ارزش‌های رسمی هستند و نه فقط بیگانه، بلکه منزجر هم هستند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در شهریور ماه اتفاق مهمی رخ می‌دهد و پس از ۸ سال امسال از رکود مسکن خارج می‌شویم.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
تغییر به راه رفتن روی دو پا، به جای چهار پا، لحظه مهمی در تکامل گونه ما است، به همین دلیل است که دانشمندان مشتاق هستند دقیقاً زمان وقوع آن را مشخص کنند و حالا یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این سازگاری در حدود ۷ میلیون سال پیش اتفاق افتاده است.
حردانی از جمله بازیکنانی است که در تفکرات ساپینتو جایگاه ثابتی دارد و غیبت وی می‌تواند دغدغه مهمی برای سرمربی پرتغالی آبی پوشان باشد. به خصوص که این اتفاق در دیدار مهمی مقابل سپاهان در همان هفته اول رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ