هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
مذاکرات مالی یاسین سلمانی با پرسپولیس در جریان است و باید منتظر حضور او در محل این باشگاه باشیم‌.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
روبرتو تورس به صورت رسمی از باشگاه فولاد خوزستان جدا شد.
بمب اتمی نقل و انتقال فصل، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد با ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خنثی شد!
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
در روز‌های اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است.
یکی از مدافعان استقلال که سابقه حضوردر جام جهانی را دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده است.
علی اصغر حسن‌زاده، ستاره سرشناس فوتسال آسیا، به مس سونگون ورزقان پیوست.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که ید طولائی در بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات دارد به دنبال خرید یک پرسپولیسی است!
به نظر می‌رسد مهاجم استقلال دوباره در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است.
آخرین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک تیم باشگاهی ایرانی به دراگان اسکوچیچ پیشنهاد همکاری داده است.
بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مجبور شدم از تیم مس جدا بشوم و حالا با تمام وجود برای قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر تلاش می‌کنم.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
حالا و با اتفاقی که برای کاوه رضایی رخ داده نام این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس باز هم مطرح شده، اما این در حالی است که او فعلا در لیست این باشگاه قرار ندارد
پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس دقایقی قبل وارد تهران شد.
یورگن لوکادیا در سال ۲۰۱۸ با علیرضا جهانبخش در برایتون انگلیس همبازی بود و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت به طوری که کاپیتان دوم تیم ملی او را تایید می‌کند و می‌گوید بازیکن خوبی است.
پایان مرگبار یک شراکت ناکام
این بازیکن به عنوان هافبک و وینگر چپ در فصل گذشته لیگ برتر در مجموع ۱۴ پاس گل داده و ۷ گل نیز برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند تا در آمار بهترین بازیکن فصل لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ