مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته بود: توقف مسمومیت‌ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
با نظر ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی از لیست دربی خط خوردند.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی دو مهره کارآمد و تاثیر گذار تیم استقلال هستند که البته اینروزها کمتر در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته می شوند.
دو «وحید» این روز‌ها در جریان عدالتخواهی خبرساز شده‌اند؛ وحید اشتری که در آستانه اجرای حکم زندان است و وحید جلیلی که رسانه ملی را تحت مدیریت خود و نیروهایش دارد؛ این گزارش داستان این دو وحید است؛ مرید و مراد دیروز که امروز راه جدایی در پیش گرفتند. نه ماه پیش وقتی وحید اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا در جریان عدالتخواه پسران علیه پدران شوریده‌اند» گفت که «عدالتخواهی با پدرکشی شکل گرفته است».
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است.
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
ویدئویی از حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع بانوان متحصن قم منتشر شده که وی از اجرای طرح حجاب و عفاف تا دو هفته آینده خبر می‌دهد و می‌گوید: به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. اظهارات این نماینده را ببینید و بشنوید.
هرکسی سخنان مسئولان دولت را بشنود، فکر می‌کند آن‌ها در مورد کشور پیشرفته‌ای حرف می‌زنند که مردم به گرفتن یارانه هم رای منفی داده‌اند. حداقل برای مردم خودمان این حرف‌ها را نزنید. جامعه ایران با پوست و استخوان مشکلات را درک می‌کند.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
سردار جلالی با بیان اینکه پیام‌رسان‌های اجتماعی خارج‌پایه به ماشین تبلیغات جنگی دشمن تبدیل شده‌اند، گفت: دو پلتفرمی که در ایران آموزش‌های ساخت سلاح را در اختیار جوانان قرار می‌دادند در سایر
فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: امسال دو سه حمله به سامانه سوخت شد اما توانستیم آن را خنثی کنیم.
در هفته هفتم لیگ برتر، ساپینتو در مصاف با گل‌گهر به دو ملی پوش خود استراحت داده بود و تنها از حسینی استفاده کرد.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا را دارد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش ۵ درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام ۷۰۰ میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یحیی گل‌محمدی نام سید جلال حسینی، فرشاد فرجی و امید عالیشاه راه از لیست دیدار برابر شهرخودرو خط زد.
دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آن‌ها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آن‌ها دقیقا تحت نظر بودند. این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند.
سفیر ایران در روسیه درباره روابط دو کشور توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ