کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی جدید بارسلونا در مورد دلیل ناکامی در جذب نیمار صحبت کرد.
یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تا صبح روز گذشته بیدار بوده و به همین دلیل نتوانسته به تیم جدیدش کمک کند.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران علت ناکامی سابریست‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان را بیان کرد.
دلیل علاقه این روزهای پی اس جی به جذب عثمان دمبله، ناکامی این باشگاه در خرید بردلی بارکولا، مهاجم جوان لیون، است.
بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی‌پوشان در این فصل بوده است.
در نظرسنجی مارکا که همچنان ادامه دارد. اکثر هواداران رئال مادرید برنامه‌ریزی ورزشی بد مدیران و عدم تقویت درست تیم در تابستان را دلیل اصلی از دست رفتن لالیگا و لیگ قهرمانان معرفی کردند.
دلیل ناکامی استقلال در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، تنها در شکست این تیم به رقبای اصلی‌اش خلاصه نمی‌شود.
منابع صهیونیست از برکناری یک فرمانده اسرائیلی به دلیل ناتوانی علیه مبارزان فلسطینی خبر دادند.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و دلیل این اتفاق را باید سرمربی تیم توضیح دهد گفت: اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، مدیران باشگاه تغییرات را اعمال کنند
۳۳ درصد مخاطبان ایسنا اعتقاد دارند ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی مهم‌ترین عامل در حذف و ناکامی تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهم‌ترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابت‌های جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:‌مهمترین دلیل ناکامی دولت در تحقق شعارهای خود را بی برنامه بودن دولت مستقر در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتور از عدم تمرکز بازیکنانش به عنوان دلیلی برای ناکامی در هفته هفتم یاد کرد.
اما شاید سوال این باشد که چرا اگر علی ارسلان توانایی رسیدن به مدال طلای جهان را داشت این اتفاق با او در دورانی که می‌توانست با پرچم ایران در مسابقات جهانی حاضر شود رخ نداد؟
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شد که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ