اما شاید سوال این باشد که چرا اگر علی ارسلان توانایی رسیدن به مدال طلای جهان را داشت این اتفاق با او در دورانی که می‌توانست با پرچم ایران در مسابقات جهانی حاضر شود رخ نداد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
گرمای شدید هوا و سختی اولین بازی هم مانع درخشش چپ‌پای آینده‌دار استقلال نشد.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.
منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که هنوز شانس صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان 50 درصد است و در مورد دلیل درخشش تیمش در این فصل توضیح داد.
کارلو آنچلوتی درخشش دنی سبایوس را مهمترین دلیل متحول شدن رئال در خط میانی می داند و گفت که در فصل جاری بیشتر از فصل قبل جام خواهند گرفت.
این ستاره خوزستانی که با مهاجرت به تهران، پیراهن تهران الف را به تن می‌کرد، پس از شاهین به پرسپولیس آمد و درخشش خود را در جمع سرخپوشان ادامه داد. در حالیکه همیشه درباره‌اش گفته می‌شد که به دلیل اینکه یک پایش از پای دیگرش کوتاه‌تر است نمی‌تواند به سادگی فوتبال بازی کند.
خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که جدایی سادیو مانه از لیورپول و عدم درخشش داروین نونیز تاثیر زیادی در افت این تیم داشته است.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران در پایان مسابقه کامران قاسمپور گفت‌وگوی کوتاهی با شبکه خبر داشت.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد نیمار بازیکنی پرتلاش و در خدمت تیم است.
سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ