وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: عدم توجه طرف دیگر به خواسته های بشردوستانه ارائه شده از سوی صنعا نشان دهنده عدم جدیت آنها برای حل و فصل اوضاع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از سفر قریب‌الوقوع یک هیات امنیتی از مصر به نوار غزه، در راستای موضوع آتش‌بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
منابع روسی تایید کرده‌اند که بر اثر حمله پهپادی به یک پالایشگاه در جنوب روسیه، بخش‌هایی از این پالایشگاه دچار آتش سوزی شده است.
مشاور سیاسی نیروهای پشتیبانی سریع سودان اعلام کرد هدف این نیروها نابودی بقایای رژیم سابق است.
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
سفیر عربستان در یمن گفت که با هدف تحکیم آتش‌بس، بحث درباره راه‌های پیشبرد فرآیند سیاسی جامع و پایدار و اعلام حمایت از توافق مبادله اسرا، همراه با هیأت عمانی به صنعا سفر کرده است.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
در جریان درگیری پلیس ضد شورش فرانسه و معترضان این کشور در ساحل چپ رود سن در پاریس معترضان یکی از رستوران‌های مورد علاقه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور را آتش زدند.
برخی منابع خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی در باکو خبر داده و ویدئویی از آن منتشر کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار گرفتن «فاضل مصطفی» از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در مقابل منزلش در باکو خبر دادند. وی از دشمنان سرسخت مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که اکثریت جمعیتش را پیروان این مذهب تشکیل می‌دهند.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته مناطق مختلف یمن را هدف حملات خود قرار داد و ۱۰۶ بار آتش بس در این کشور را نقض کرد.
آیا آمار بالای آتش سوزی خودروهای برقی واقعیتی نگران‌کننده و تهدیدآمیز است یا صرفا اخباری اغراق‌آمیز و با هدف جذب مخاطب هستند؟
ائتلاف متجاوز سعودی از شامگاه گذشته تا صبح امروز در حملات متعددی مناطق مرزی یمن را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌های توپخانه، پهپاد و تیپ‍های پیاده مکانیزه با آتش سنگین مواضع و استحکامات دشمن را مورد هدف قرار دادند.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش بس در یمن، تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ بار منطقه ساحل غربی این کشور را هدف حملات خود قرار داد.
منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
شهرداری مخازن زباله را بعد از اینکه آتش گرفته و از بین رفته بود، جمع آوری کرد؛ هدف جمع آوری سطل‌های زباله نبود و این موضوع هم موقتی است/ شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته‌های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
ائتلاف متجاوز سعودی امروز پنجشنبه در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هدف از انقلاب اسلامی این نبود که پس از رژیم طاغوتی شاه، حکومت با بردگی بیشتر در پیشگاه سلطه‌گران عالم بتواند برای مردم رفاه ایجاد کند و به قیمت بذل عزت‌ملی، رونق اقتصادی ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ