در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌های توپخانه، پهپاد و تیپ‍های پیاده مکانیزه با آتش سنگین مواضع و استحکامات دشمن را مورد هدف قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبرد دو‌همشهری در میدان به پایان نرسید و شعله‌های آتش این جنگ به توئیتر کشیده شده است.
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی سنگین سوله هزار متر مربعی کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم با تلاش ٢ ساعته آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
منابع خبری از تشدید درگیری میان نیروهای ژنرال عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو خبر دادند.
پس از نقض گسترده آتش بس در سودان، منابع خبری اعلام کردند که بمباران خارطوم همچنان ادامه دارد.
مانند سایر نقاط حساس منطقه، هر دو ارتش در درگیری‌های اطراف باهموت بیشتر از سیستم‌های توپخانه، تانک، خمپاره و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کنند.
سرویس اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس می‌گوید که نیروهای اوکراینیِ مدافع باخموت، زیر آتش سنگین نیروهای روسیه بوده و درگیری شدیدی در این منطقه در جریان است.
هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی جدید خبر داد.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
آتش سنگین یگان‌های توپخانه و هوانیروز نزاجا
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
آژانس آتش و مدیریت بلایای طبیعی ژاپن هم اعلام کرده است که تا صبح امروز، بیش از ۳۰ نفر به دلیل بارش سنگین برف به شدت مجروح و ۵۰ نفر دیگر هم آسیب جزیی دیده‌اند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حریق سنگین انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال مشهد با تلاش بیش از ۷۰ آتش نشان مهار شد.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
منابع سوری از آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریستها در حومه حماه خبر دادند.
یگان‌های توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه با اجرای آتش سنگین علاوه بر پشتیبانی از نیروهای عمل کننده مواضع و استحکامات دشمن فرضی را در هم کوبیدند.
منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
انزلی- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: آتش افروزان تالاب بین المللی انزلی به حبس سنگین و منع اقامت در منطقه محکوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ