معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضمن حلالیت خواهی از دولتمردان و به ویژه تیم اقتصادی که با موفقیت هر چه تمام‌تر نگذاشتند دلار ۲۵ تومنی ۸۰ تومان بشود، چند نمونه دیگر از مواردی را که باید از دولت تشکر شود، ذکر می‌کنیم.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نظارت‌های غلط در اثر سطحی بودن یا کینه شخصی مخرب است و باعث می‌شود کل باب حراست بسته شود.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
معاون اول رییس‌جمهور گفت: باید تمام علاقه‌مندان از هر نقطه از کشور و جهان بتوانند به آسانی به اسناد و کتب ملی و تاریخی کشور دسترسی داشته باشند.
معاون اول رییس‌جمهور گفت: باید تمام علاقمندان از هر نقطه از کشور و جهان بتوانند به آسانی به اسناد و کتب ملی و تاریخی کشور دسترسی داشته باشند.
معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: سازمان‌هایی که محیط زیست را تخریب می‌کنند باید در حفظ محیط‌زیست هم فعال باشند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
اسحاق جهانگیری در یادداشتی نوشت: «باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم.»
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ