فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را 4-0 در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
رئیس جمهور چین از مقامات ارشد امنیت ملی کشورش درخواست کرد: بدترین سناریوها را درنظر داشته باشید و برای دریاهای طوفانی آماده شوید.
برای خیس کردن حبوبات بهتر است از آب سرد استفاده کنید. اگر حبوبات برای مدت زمان طولانی در آب گرم باقی بمانند، ممکن است باعث اسیدی شدن محیط آب شده و در نهایت به آن‌ها طعم و عطر نامطبوعی بدهد. برای خیس کردن بهتر، می‌توانید از آب تصفیه شده یا آب معدنی استفاده کنید تا حبوبات ناخالصی‌های موجود در آب را جذب نکنند. اگر دسترسی به آب تصفیه شده ندارید، می‌توانید از آب جوشیده استفاده کنید.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.
هواداران بارسلونا بعد از بازی هفته آینده مقابل مایورکا باید با ورزشگاه نوکمپ برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند.
دیروز دوباره ثابت شد که قرار نیست بورس همیشه رشد کند و حتی در قوی ترین روندهای صعودی هم بازار باید اصلاح داشته باشد.
لیورپول امشب در آنفیلد در 20 دقیقه اول دیدارش با تاتنهام سه بار دروازه حریف را باز کرد تا شروعی طوفانی داشته باشد.
رییس کل گمرک ایران گفت: طولانی شدن تشریفات گمرکی باعث کمبود کالا در بازار خواهد شد به همین دلیل باید فرایند ترخیص کالا سریعتر انجام شود.
بازیکن فرانسوی استقلال به دلیل مصدومیت مدتی باید به استراحت بپردازد و قادر به همراهی تیمش نیست.
افتادن میلیون‌ها درخت، مرگ به خاطر صاعقه‌ خطرناک و باد فقط برخی از جلوه‌های تباه کننده طوفان‌های ابرسلولی است.
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اروپا برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده است، گفت که بدون مذاکره با روسیه، دستیابی به صلح در اروپا امری غیر ممکن است.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که پر کردن جای خالی ژسوس در این مدت طولانی کار آسانی نیست.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
اگر این پول حق من باشد خدا در جای دیگری به من برمی‌گرداند. تمام تلاش من این است که روزی حلال برای خانواده‌ام ببرم.
مایک شوماخر درباره برنامه‌های آینده‌اش و ورود آئودی به فرمول یک صحبت کرد.
میکل آرتتا از سبک بازی آرسنال و نتایج خوب تیمش راضی است ولی گفت که هنوز در ابتدای راهند و فصلی طولانی در پیش خواهد بود.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: تعداد بسیاری از طرح‌ها و لوایح شورای عالی استان‌ها در مجلس باقی مانده که باید ساماندهی شود.
مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و همگام با سیاست های وزارت صمت، شناسایی نیازهای فناورانه و جذب ایده های نوآورانه مورد نیاز زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در گفت‌وگویی خودرو جدید سایپا را به باد انتقاد گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ