حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه گفت: شهادت نیروهای حافظ امنیت که به دست آشوبگران، اغتشاشگران، تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها و عوامل بیگانه به شهادت رسیدند را به خانواده آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، قول داد که بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان موهایشان را رنگ کنند.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
آردا گولر، بازیکن جوان فنرباغچه، تصمیم دارد با توجه به علاقه بارسلونا به رئال مادرید منتقل شود.
قول نکونام به استقلالی‌ها در مراسم معارفه
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
رضا درویش در تلاش است تا پیش از دیدار مقابل استقلال، بخشی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کند.
سرمربی تیم ملی رویینگ ایران گفت: برای بازی های آسیایی قول سه مدال به فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک داده‌ام اما رنگ مدال تعیین نکرده‌ام.
تونی کروس، هافبک رئال مادرید، پس از شکست مقابل منچسترسیتی به طرفداران قول داد این تیم دوباره بهترین فرمش را به دست خواهد آورد.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع قول داد سریع‌تر تکلیف طرح شفافیت را روشن کند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
محسنی اژه‌ای گفت: چنانچه کسی بخواهد با فعل و قول و فعالیت‌های مجازی خود بر تحریکات بیفزاید و اقداماتی بر ضدامنیت مردم داشته باشد، باید پاسخگو باشد و با چنین فردی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ