بازگشت گلر باسابقه سپاهانی‌ها به ترکیب این تیم با پیروزی شاگردان مورایس همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر گذاشت و نکته جالب این تمرین توپهای جدید لیگ در ورزشگاه کاظمی بود.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
قرارداد جدید باشگاه استقلال و اپراتور همراه اول با یک نکته جالب همراه است.
هافبک بدشانس استقلال در مصاحبه امروز خود یک نکته جالب را درباره ریکاردو ساپینتو فاش کرد.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
سریال «آخرین بازمانده از ما» زامبی‌هایی را نشان می‌دهد که توسط یک قارچ به این وضع درآمده‌اند. نکتۀ جالب این است که قارچ زامبی فقط یک ایدۀ تخیلی نیست و در دنیای واقعی وجود دارد؛ اما آیا این قارچ واقعا می‌تواند طوری تکامل پیدا کند که روی انسان اثرگذار باشد؟
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
مسئلۀ توالت یک مسئلۀ امروزی نیست. تاریخچۀ تحول توالت در اروپا هم برای خودش ماجرا‌ها و نقاط عطف جالبی دارد. انسان از هزاران سال قبل به این نکته آگاه بوده که فضولاتش را باید به شکل مناسبی از خودش دور کند.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
یک تکنیک جدید، چاپ الگوهای منحنی بر روی ریزتراشه‌ها را ممکن می‌کند و نکته جالب این است که از آب شکر برای انجام این کار استفاده می‌شود.
۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.
نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس ادعا کرده میزان قرارداد اسپانسری این باشگاه چهار برابر هزینه‌های قرارداد بازیکنان و مربیان است که یک ضرب و تقسیم ساده عدد هزار میلیارد را نشان می‌دهد که البته هرگز محقق نخواهد شد.
نکته جالب توجه اینکه یحیی همچنان اصرار دارد تیمش با وجود داشتن ۴ بازیکن باکیفیت در خط حمله با یک مهاجم بازی کند و بعد از اینکه حریفش تقریبا خسته می‌شود مهاجم دیگری را به خط حمله اضافه می‌کند.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ