پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شائونائی میلر اویبو، قهرمان دوی 400 متر، در فاصله چهار ماه پس از تولد فرزندش به میادین برگشته است.
زایمان طبیعی برخلاف سزارین که یک عمل جراحی محسوب می‌شود، سعی در به حداقل رساندن مداخلات پزشکی به خصوص استفاده از مداخلات جراحی و بیهوشی دارد.
وجود این تاکسی‌ها در این کلان‌شهر ژاپن باعث شد بسیاری از آمبولانس‌هایی که پیش‌تر برای انتقال زنان باردار به بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برای جابجایی بیمارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند.
همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر مومنان ‌و فاطمه زهرا ، آیین های جشن و سرور در هتل های محل اقامت زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
متخصص زنان و زایمان گفت: یائسگی زودرس یک آسیب اجتماعی است که ناشی از تغذیه بد، ناشی از توکسین‌ها و سمومی است که وارد بدن می‌شود. در این میان بافت تخمدان، بافت شکننده و آسیب‌پذیری است که وقتی در معرض سموم قرار می‌گیرد، زودتر از سایر ارگان‌ها آسیب می‌بیند. غافل از اینکه آینده جامعه به این ارگان بستگی دارد و ما داریم همین‌طور تخمدان از دست می‌دهیم.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
تولد نوزاد تغییراتی جدی بر زندگی همه اعضای خانواده به ویژه مادر می‌گذارد. برخی از مادران هیچ‌گاه نمی‌خواهند به گذشته و دوران پس از زایمانشان فکر کنند و تجربه‌ای تلخ همیشه در ذهن آن‌ها ثبت شده است. ممکن است احساس ناراحتی، غمگینی، اضطراب، سرخوردگی یا افسردگی داشته باشند و حتی در مواقع شدیدتر دچار سایکوز یا روان‌پریشی شوند.
تعداد مرخصی زایمان در در ایران ۲۷۰ روز، در مراکش ۹۸ روز، در ترکیه ۱۱۲ روز، در اسلوونی ۲۸۸ روز است.
تعداد مرخصی زایمان در در ایران ۲۷۰ روز، در مراکش ۹۸ روز، در ترکیه ۱۱۲ روز، در اسلوونی ۲۸۸ روز است.
خانم کارینیانو این را هم افزود که حدود ۱۰ هزار و پانصد زن باردار روس در سال گذشته میلادی وارد این کشور در قاره آمریکای جنوبی شده‌اند. از این تعداد پنج هزار و ۸۰۰ نفر از سه ماه آخر بارداری خود بودند.
افسردگی پس از زایمان نوعی افسردگی است که پس از وضع حمل بروز می‌کند.
درپی خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری «ایران» و «فیروز» غلامرضا ابدالی، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این دو یوزپلنگ آسیایی نیاز به اقدام خاصی ندارند و باید روال طبیعی را طی کنند.
به گفته محققان، نوزادانی که نارس به دنیا می‌آیند ممکن است در دوران نوجوانی نمرات مدرسه ضعیف‌تری نسبت به همسالان خود داشته باشند.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
منابع عراقی از سانحه تصادف و زخمی شدن شماری از زایران ایرانی در نجف اشرف خبر داد.
زایمان زودرس وضعیتی است که نوزاد بین هفته‌های ۲۰ تا ۳۷ بارداری به دنیا می‌آید.
آیا مرخصی زایمان برای پدران نیز مفید است؟
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
در اطلاعیه مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار آمده است: تصاویری که با عنوان حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق در فضای مجازی منتشر شده، کذب است.
هلیا یوز ماده که حاصل زایمان هرب در سال ۱۳۹۸ است، حالا مادر بزرگترین سرمایه ثبت شده جمعیت یوز‌های آسیایی ایران است. او به دور از اسارت و در دل طبیعت در زایمانی موفق صاحب ۴ توله شده که اگرچه هنوز جنسیت شان اعلام نشده، اما حالا نوید بخش تداوم زنجیره حیات یوز‌های آسیایی و نماد زیبای حیات وحش ایران است.
مرخصی زایمان برای تمام بیمه‌شدگان زن شاغل ۹ ماه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ