لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اضافه شدند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
متقاضیان زیر ۱۸ سال می‌توانند به صورت گروهی و از طریق یک سرگروه در سامانه سماح برای پیاده‌ روی اربعین نام نویسی کنند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از یک مرحله ای شدن ثبت نام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: حداکثر زمان ماندگاری در اربعین یک هفته در نظر گرفته شد.
پیاده‌روی ارزان‌ترین، راحت‌ترین و مستمرترین فعالیت بدنی است که می‌تواند بیماری‌های زیادی را از ما دور کند، به‌شرط آن‌که زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنیم.
پیاده روی وزرای خارجه ایران و عربستان سعوی در مرکز اقامتی دولت چین و شرکت در ضیافت نهار وزیر خارجه این کشور را مشاهده می‌کنید.
برای شهروندان و میهمانان نوروزی در پایتخت مسیرهای پیاده روی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تعیین شده که می‌توانند استفاده کنند.
شروع یک روال پیاده روی ساده است، زیرا برخلاف تمرینات بدنسازی، هزینه اولیه اندک بوده و برنامه منعطفی دارد.
راه رفتن، وضعیت بدنی و سرعت شما ممکن است سرنخ‌هایی درباره سلامت و شخصیت شما بگویند.
دو فضانورد طی یک پیاده روی فضایی بالاخره توانستند یک بست در جای خود نصب کنند و به این ترتیب فرایند نصب پلتفرم های نگهدارنده پنل های خورشیدی را تکمیل کنند.
افزایش ابتلا به اضافه وزن و چاقی پس از اپیدمی کرونا، معضلات بسیار زیادی را برای جوامع به وجود آورده است
ویدیویی جالب که از دوربین متصل به لباس یک صخره نورد ثبت شده است و لحظات دلهره آور پایین آمدن یک صخره نورد از یک صخره با ارتفاع بالا ضبط کرده است را ببینید.
شب گذشته دو فضانورد ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی یک پیاده روی ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه ای انجام دادند. در این عملیات نیکول مان( فضانورد ناسا)و کیوچی واکاتا( فضانورد ژاپنی شرکت کردند.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد و دلدادگان حسینی با پیمودن مسیر ۱۷ کیلومتری، تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری پیاده روی می‌کنند. در این مراسم معنوی میهمانانی از کشور اسپانیا حضور داشتند.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آخرین تجربیات علمی دانشمندان ما، بر روی تجهیزات سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش پیاده‌سازی شده است.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز بزرگترین کاروان زائران دانش‌آموزی پیاده روی اربعین از خراسان رضوی به کربلا اعزام می‌شوند.
«فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.»
در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از هم‌افزایی و الزامات کمک رسانی به زایرین اربعین حسینی (ع) توسط شهرداری های کشور خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند در مسیر مسجد سهله و کوفه موکب زده و دریک حرکت جمعی با محوریت سلام فرمانده به زبان فارسی و سلام یا مهدی خوانده شود.
یک ساعت یا بیش‌تر پیش از بیدار شدن، بدن شما شروع به آماده شدن برای روز می‌کند. در این زمان، فشار خون شما و همچنین نبض تان شروع به افزایش می‌کند و غدد درون ریز شروع به ترشح مقادیر بیش‌تری از هورمون‌ها برای آماده کردن بدن تان می‌کنند از جمله هورمون تیروئید که تیروکسین نیز نامیده می‌شود
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ