اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
همچنان اپلیکیشن "پلیس من" با اختلال‌های گاه و بی‌گاه و بعضاً طولانی‌مدت مواجه است و زائران اربعین سردرگم هستند که برای درخواست گذرنامه یا استعلام وضعیت صدور گذرنامه باید به کجا مراجعه کنند.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
سرمربی و ستاره‌های مس رفسنجان از هواداران تیم‌شان برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
کنتو میائورا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن از هواداران ارومیه‌ای درخواست کرد که آن‌ها را حمایت کنند.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه‌های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، درخواست عجیبی از مدیران بارسلونا برای پرداخت یکی از بندهای پاداشش داشت.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آن‌ها نیست و می‌شود از روی نرم افزار پلیس من درخواست را ثبت کرد.
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار پلیس من می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.
سخنگوی فراجا افزود: از مردم می‌خواهیم به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند، تمام برگه گذر ویژه‌های اربعین که قبلاً درخواست شده بود، چاپ، توزیع و تحویل پست شده است.
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ