معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آن‌ها نیست و می‌شود از روی نرم افزار پلیس من درخواست را ثبت کرد.
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار پلیس من می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین پایان یافته است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
سخنگوی فراجا مدت زمانی که می شود با برچسب های تمدید اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار به عراق سفر کرد را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس پلیس امنیت و اطلاعات خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تمدید گذرنامه تاریخ گذشته برای شرکت در مراسم اربعین حسینی کشور عراق داریم.
پلیس: زنان متأهلی که یکبار همسرشان به صورت محضری برای اخذ گذرنامه رضایت داده باشد دیگر برای تمدید نیاز به اذن همسر ندارند / برای ما همان یک بار رضایت قابل استناد است
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درخصوص اینکه آیا زنان برای تمدید اعتبار گذرنامه و یا دریافت برگ گذر ویژه اربعین نیازی به اذن همسر دارند یا خیر، توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید گذرنامه زائران اربعین بعد از نماز جمعه خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش سه برابری کار تمدید گذرنامه خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.
سردار ذوالقدری، رئیس پلیس گذرنامه گفت: تمدید گذرنامه یک ماهه فقط در ادارات گذرنامه و پلیس‌های امنیت عمومی شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
سردار حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از روز شنبه در تمامی ادارات گذرنامه، پلیس گذرنامه ما در سراسر کشور فعال خواهند شد.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه زائران اربعین با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رئیس ستاد اربعین گفت: با گذرنامه‌هایی که اعتبار ندارند با یک مهر تمدید پلیس گذرنامه، می توان برای یک بار در مدت اربعین به عراق سفر کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور در خصوص تمدید گذرنامه در مرزهای زمینی کشور گفت: با توجه به حجم و ازدحام جمعیت در مرزها ، امکان وجود تمدید گذرنامه وجود ندارد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در توافقات انجام‌شده تا این لحظه طرف عراقی اعتبار گذرنامه تا یک ماه را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ