طرف‌های درگیر در سودان بر سر برقراری یک آتش بس موقت توافق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.
جیمی کاراگر و گری نویل معتقد هستند که منچسترسیتی فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ به توافق رسیده و اکنون تنها پاسخ مثبت فولام باقی مانده است.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
تیم والیبال شهداب یزد برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به یک بازیکن بلغارستانی به توافق رسید.
جعفر سلمانی در فصل آینده لیگ برتر نیز پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
سرمربی پیشین سایپا و استقلال با مسئولان باشگاه هوادار تهران برای هدایت این تیم به توافق رسید.
نقل و انتقالات در فوتبال ایران برای فصل جدید به صورت غیر رسمی آغاز شده و به نظر توافقات اولیه بین برخی از باشگاه ها و بازیکنان انجام شده است.
سعید معروف پس از پایان لیگ برتر ترکیه راهی تیم شهداب یزد خواهد شد.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
باشگاه مس سونگون قرارداد سرمربی خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
گویا مدیران نفت مسجدسلیمان بالاخره با رضا عنایتی برای سرمربیگری تیم‌شان به توافق رسیدند.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در فصل پیش رو برای باشگاه اورال اوفا در لیگ برتر روسیه بازی خواهد کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: هر گونه توافق با طرف مذاکره‌کننده باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
تیم فوتبال مس کرمان 4 بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت تا آماده شروع لیگ برتر شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ