با توجه به سرمایه گذاری وسیع و هدفمند و توسعه و آزمایش‌های مختلفی که چین انجام می‌دهد این کشور به شدت در زمینه توسعه فناوری موشک‌های معمولی و هایپرسونیک هسته‌ای خود پیشرفت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
اختراعات و اکتشافات بزرگی در طول تاریخ رخ داده، اما برخی از آن‌ها تاثیر زیادی در پیشرفت و آسایش بشر داشته اند.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
سازمان های چینی تلاش های خود در حوزه توسعه الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی را افزایش داده اند و طی ۳ سال گذشته ۷۹ مدل زبانی بزرگ(LLMs) ایجاد کرده اند.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
هافبک پیکان می‌گوید هر بازیکن جوانی برای پیشرفت در فوتبال باید با مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان کار کند.
بانک تجارت به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان اقتصاد کشور در سال 1401 همچون گذشته حمایت از صنایع مختلف بزرگ و کوچک و دانش بنیان و همچنین اقشار گوناگون جامعه را در راستای عمل به وظیفه عملیاتی و تخصصی خود در دستور کار قرار داد.
رئیس انجمن جوجیتسو کشور گفت: برگزاری کارگاه داوری بین‌المللی با حضور یکی از برترین مدرسان جهان در تهران اتفاق مهم و بزرگی بود که توسعه و پیشرفت جوجیتسوبرزیلی ایران را به همراه خواهد داشت.
رئیس‌جمهور چین تأکید کرد که این کشور باید در زمینه علم و فناوری خوداتکایی بیشتری داشته باشد و لازمه پیشرفت و توسعه چین، ایجاد «دیوار بزرگ پولادین» امنیتی است.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
سیاست فوتبال چین در استفاده از بازیکنان بزرگ تغییر کرده و حالا آنها به دنبال پیشرفت بازیکنان بومی هستند.
رئیس جمهور گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در ایران و مالزی امیدواریم این ظرفیت ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری‌های فیمابین به کار گرفته شود.
تبریز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه بزرگ جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
در سرتاسر جهان، مبالغ هنگفتی صرف تلاش برای توسعه همجوش هسته‌ای به عنوان جایگزین مناسب برای دیگر منابع انرژی آلاینده‌تر شده است. این فرایند شامل در هم کوبیدن دو اتم با سرعت بسیار بالاست، سپس از این انر‌ژی برای ایجاد برق استفاده می‌شود. این فرایند همان واکنشی است که خورشید را نیرو می‌دهد.
شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند این هستیم که یک جهاد بزرگ در جهت خدمت و پیشرفت داشته باشیم، گفت: خلق رضایت و افتخار برای مردم جز از طریق خدمت و پیشرفت شدنی نیست.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: به دنبال میزبانی رویدادهایی در سطح کشور هستیم که به پیشرفت والیبال ما کمک می‌کند.
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین گفت: با توجه به اینکه تیم ملی در بازی رفت مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل استرالیا، پایاپای پیش رفت، می‌توان به کسب نتیجه مقابل این تیم در بازی برگشت، امیدوار بود.
مجری طرح آبرسانی به سنندج از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات اجرایی سامانه انتقال آب به سنندج خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آبرسانی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است این باشگاه در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ