تصاویری که از درگیری ساپینتو منتشر شده بخشی از جذابیت‌های فوتبال است و البته با توجه به نسبت هواداران و علاقه آنها به سرمربی ممکن است تفسیرهای مختلفی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن به زوایای پنهان میان عربستان و امارات و اختلافات میان آنها پرداخت.
شبکه الجزیره در گزارشی به زوایای شخصیت، افکار سیاسی و اقدامات فرمانده کودتای بورکینافاسو پرداخته است.
شبکه الجزیره در گزارشی به زوایای شخصیت، افکار سیاسی و اقدامات فرمانده کودتای بورکینافاسو پرداخته است.
داستان دسته عزاداری طویریج یکی از زوایای غم‌ناک واقعه عاشورا محسوب می‌شود، ماجرای مردمی که پس از واقعه عظیم به کربلا رسیدند و از آن زمان حسرتی طولانی طی قرون در دلهای‌شان باقی مانده است.
موسی غضنفرآبادی؛ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس واریز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به حساب نمایندگان را تایید کرد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: اگر زوایای مختلف حقوقی در نیروهای مسلح ما به خوبی آموزش داده شود قطعا در نگارش هر نوع قراردادی تجدیدنظر می‌شود.
واقعه تروریستی هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، یکی از غم‌انگیزترین رویداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی است. ​
منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
یک تحلیلگر مصری به زوایای پنهان سفر سلطان عمان به تهران پرداخت.
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی زوایای مختلف مهار تورم و همزمان رشد تولید را تشریح کرده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بازتاب زوایای مختلف راهپیمایی امروز روز قدس در استان تهران و دیگر استان‌ها و شهرهای ایران پرداخت.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
اتفاقات عجیب دیدار دیشب لورکوزن و بایرن مونیخ زوایای متفاوتی داشته است.
دولت عربستان در حال ایجاد بحران‌های اجتماعی در داخل کشور است؛ چراکه محمد بن سلمان تلاش می‌کند تا اشکال جدیدی از ناسیونالیسم را پیش برد، حتی در شرایطی که انبوهی از کارگران خارجی به منطقه وارد می‌شوند.
با وجود تمامی اظهارات و اطمینان‌بخشی‌های مقام‌های دولتی، همچنان نگرانی‌ها نسبت به ابعاد طرح مولدسازی اموال دولتی ادامه دارد. حالا همه در انتظار هستند که رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی که مقرر شده در ۲۲ بهمن باشد، را ببینند. انتظار ناظران و افکار عمومی این است که در روند واگذاری و مولدسازی (در معنای حقیقی آن و نه فروش اموال) شفافیت و اطلاع رسانی کامل وجود داشته باشد
منابع عربستانی به زوایای از میان برداشتن یک مقام امنیتی بارز به دست ولیعهد این کشور پرداختند.
منابع عربستانی به زوایای از میان برداشتن یک مقام امنیتی بارز به دست ولیعهد این کشور پرداختند.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.
ریکاردو ساپینتو از آن دسته مربیان پرجنب و جوش و بیش فعال در کنار خط است.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
مقدم‌فر گفت: اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ